Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Ja, det var kul att se så många hojåkare samlade! :)

Och middagsmackan i Rosenhill satt där den skulle.
Avslutade kvällen i eget tempo, summa summarum en fin torsdagkväll.

Det här var ju riktigt kul :)

Jag lär med säkerhet dyka upp på fler körningar :yoparty

Premiäråket avklarat! Supernice är ordet! :)

Tack till er som agerade föråkare, det gjorde ni bra!!! :tummenupp

Det blir helt klart fler turer med er hoppas jag!:D

Ja man kan bara njjjjuuutttaa

Att träffa så många trevliga människor med samma intresse och härlig kännsla kan ju inte bli bättre.....körning ända fram i solnergången jamen va fan så trevligt !!! Jag vill spesiciellt tacka för ett Bra tempo från frånten även om de i bland gjick lite väl slow men de är vikigt att all får känna på lite i börja. Jag som sagt var ju svansvakt den störrer delen av körningen kunde njuta av utsikten och på slutet kunde jag inte hålla mej riktigt och tog gillelle å trycka på efter Rosenhill ! Hoppas ingen tog illa upp att jag luftatde ur och varvade ur min spis lite !! :tummenupp Men som sagt mycket trevligt och ser fram emot nästa gång......

Tack å tat lungt alla vänner.
PuttePK :D :yoparty

Tack för premiär turen allihoppa!:tummenupp Trevligt att så många kom, tror nån räknade till 26st vid färjan, och då hade några redan hoppat av vid rosenhill..

Alla som tog bilder, kan ni inte lägga upp dem?:tummenupp :)

Tack alla för en redig trevlig och kul kväll :)

:rolleyes: nu förstår jag inte vad ni menar med att de gick sakta nånstans :va
Jag ansåg att jag hade bra tempo hela tiden:D
Men helt klart gnäll inte kör om i ställe :)

Jag kommer åter nästa gång (om jag är ledig :))

Nu blir de en varm dusch så man får tillbaka värmen i händer och låt :D

Kan bara hålla med alla andra, riktigt nice tempo, lite trögt innan man kom ur trafiken i södernärförorterna, men sen blev det:yoparty

Innan vi drog från Skogskyrkogården tankade jag vid statoil där... då startade inte fanskapet så jag fick hjälp att springa igång hojen...

Men jag tror att både jag och cykeln blev på bättre humör när vi fick lite sällskap för när vi väl börjat åka så var det inga problem längre.

Kul att träffa er som jag pratade med.

Bra fört av fårahedarna som ledde skocken...

Kommer garanterat med fler gånger...

Tror jag såg hur det brukar köras i gruppkörningen med högt tempo... Tror att jag kommer hålla mig i från det ett par år till ;) Det här var nog mer lagom för mig... I alla fall första gången på Bulten

Jag tyckte tempot var riktigt bra. Kunde testa att lägga hojen på många ställen och kunde testa att leka apa på hojen på några ställen... Kändes lärorikt... :D
Då jag verkar tro att jag är odödlig trots att man borde kommit över det när man var femton el så känns det bra för mig att folk inte bränner på utav bara helvete så jag blir sugen på att testa om det skulle funka att göra likadant. Haha.

Klart ingen gjorde ... skönt sound i hojen :yoparty :tummenupp

Tack de värmde :tummenupp ja har lagt ner en del arb och pengar så Ja de känns bra...Orginal 78hk nu 106 på bakslangen såååååtrevligt när man varravar ur den...känns att man hänger med lite stingsligare RRhoja :-)

På återseende :tummenupp :tuttar

Trots att jag kände mig som tant Agda på hojjen, trots att stället var väldigt tajt, trots att jag fick sendrag i benet, trots att jag frös satan på slutet, trots att jag knappt såg nåt pga av mosade insekter o låg sol, trots att jag är stel i hela kroppen för att jag spände mig, trots att jag kände mig vilsen på "fel" sida stan så hade jag en TOPPENKVÄLL !!! :tummenupp

TACK alla för en nice premiärtur !!:tummenupp

Tacka alla för en najs tur idag! Kul att vi blev så många!

Angående tempo är det som bekant omöjligt att hitta ett tempo som passar alla. Vi försöker hålla dessa körningar hyffsat lugna så får de som vill gasa på åka med på onsdagsturerna. Blir vi många fortsättningsvis kanske vi kan ha en snabbare och en lugnare grupp. Det märker vi under resans (sommarns) gång.

Tack alla!

P.S: Lägger med några usla bilder från mobilkameran...

Bifogat

• DSC00090.JPG
    DSC00090.JPG
    159.4 KB · Visningar: 74
  • DSC00092.JPG
    DSC00092.JPG
    143.8 KB · Visningar: 71
  • DSC00093.JPG
    DSC00093.JPG
    137.8 KB · Visningar: 69
  • DSC00094.JPG
    DSC00094.JPG
    134.8 KB · Visningar: 64
  • DSC00095.JPG
    DSC00095.JPG
    126.1 KB · Visningar: 69
  • DSC00088.JPG
    DSC00088.JPG
    126.6 KB · Visningar: 79
  • DSC00089.JPG
    DSC00089.JPG
    149.4 KB · Visningar: 74
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back