Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

:gråta MEN jag är en redig mc brud ju :) jag lovar.

Det hjälper inte att man lovar, man måste kunna bevisa det också ;) Dock kan ju inte heller jag bevisa att jag är en riktig motorcyklist :( Hehe jag kanske bara hittar på och i själv verket kör jag 5 mil per år endast när det är torrt och varmt, fast inte för varmt för då blir man ju svettig, usch :D

Tjena,

ny på forumet och ny på hojen (fick kortet i augusti). Har ni flera träffar i år man kan hänga på? Har läst igenom lite och träffarna verkar vara öppna för medlemmar, eller? Verkar som om ni gått över till helger men kanske inte ändå?

Last edited:
Tjena,

ny på forumet och ny på hojen (fick kortet i augusti). Har ni flera träffar i år man kan hänga på? Har läst igenom lite och träffarna verkar vara öppna för medlemmar, eller? Verkar som om ni gått över till helger men kanske inte ändå?

Hej!
Ja, torsdagsåkningen är slut för säsongen (blir fort mörkt nu på kvällen), men något lördagsåka till kan det säkert bli. Vi får bara hoppas på lite vettigt väder. Håll utkik i tråden! Är du sugen själv att spontanåka, skapa en tråd i forumet kanske du får napp.

P.S. Du behöver ej vara medlem. Går bra att vara smygläsare här på SH.com oxo ;)

/Dr.Pepper

Det hjälper inte att man lovar, man måste kunna bevisa det också ;) Dock kan ju inte heller jag bevisa att jag är en riktig motorcyklist :( Hehe jag kanske bara hittar på och i själv verket kör jag 5 mil per år endast när det är torrt och varmt, fast inte för varmt för då blir man ju svettig, usch :D

:tungan Nä men du kan få föjla med nån dag så ser du ;)

:D Trodde ni killar gillade att svettas ;)

Kanske det, och det var fler än två cyklar också. Först kom 4-5 och sen några bilar och sen 2 till. Var egentligen bara sista hojen jag tyckte jag kände igen. Liknade den som låg sist och samlade upp oss när jag var med på torsdags tur för två veckor sen, Lynx var det som låg sista då va? Jag och namn :huvet

Ja det var nog vi, dom 5 första alltså för vi var aldrig fler. :)

:tungan Nä men du kan få föjla med nån dag så ser du ;)

:D Trodde ni killar gillade att svettas ;)

Det skulle vara trevligt :tummenupp Nu har jag något att se fram emot :)

Jaha jag som trodde det var tjejer som gillade att svettas :va ;)

Några som vill köra på lördag? ...tänkte bara kolla intresset?

Hmmf jag vet inte riktigt :confused: Valet står mellan att plocka ihop min Ford eller en Lördagskörning :va

Hmmf jag vet inte riktigt :confused: Valet står mellan att plocka ihop min Ford eller en Lördagskörning :va

Det är väll inget svårt val om vädret inbjuder till hojjåkning? :P

Själv har ja haft mitt slutsteg o baslåda samt alla kablar bara liggandes i min bagagelucka sen ja köpte min hoj för nån månad sen ^^

Last edited:
Det är väll inget svårt val om vädret inbjuder till hojjåkning? :P

Själv har ja haft mitt slutsteg o baslåda samt alla kablar bara liggandes i min bagagelucka sen ja köpte min hoj för nån månad sen ^^

Hehe egentligen är det de :gnissla Forden står och rostar och att köra motorcykel har jag i princip gjort varje dag i Augusti samt ibörjan av September :va

Trist för bilen :(

Eftersom det nu är Lördasåka på Norra sidan med Kaptenen å gänget känns det väl onödigt att åka på södra sidan oxo, eller? Inte försöka få till lite folk ute på donken i upplands väsby ist? Med tanke på hur många som kom förra lördagen känns det som att det kan vara en god idé. Jag är körsugen, men vet inte 100% om jag kan ännu...

:) Bara säga till ;)

:D Neeee vi svettas inte ens när vi har sex ju (har jag hört) :D :rolleyes: :tuttar

Ojoj.. ni vet väl att :kär börjar med :kulspruta :finger :sissy! Ba så ni vet....

Varå... du har ju hela helgen på dej...

Last edited:
:) Bara säga till ;-)

Neeee vi svettas inte ens när vi har sex ju (har jag hört)

Oki vi får se om jag vågar ;)
Jag antar att man lär sig nya saker varje dag :tummenupp

Varå... du har ju hela helgen på dej...

Hehe jag vet, slängde ihop Forden på Lördagsmorgonen, sedan blev det en "långtur" till Vät/Väddö samt Barnens Ö (som inte var en ö :mad:) tills bakdäcket visade sin rätta (egentligen felaktiga) sida (En bild på däcket känns väl inte helt fel, det måste jag fixa till) :tummenupp <---->:gnissla

Ojoj.. ni vet väl att :kär börjar med [Bråkande smajlys] Ba så ni vet....

:tungan Passa sig nu...du ska inte inbilla folk med en massa sker :rolleyes: :D

Jag håller med Kakan, skärpning Dr.Pepper :ajjabajja :hihi

Oki vi får se om jag vågar ;)
Jag antar att man lär sig nya saker varje dag :tummenupp

:D Ja jag kan ju vara snäll ibland...

Hehe jag vet, slängde ihop Forden på Lördagsmorgonen, sedan blev det en "långtur" till Vät/Väddö samt Barnens Ö (som inte var en ö :mad:) tills bakdäcket visade sin rätta (egentligen felaktiga) sida (En bild på däcket känns väl inte helt fel, det måste jag fixa till) :tummenupp <---->:gnissla

:rolleyes: Visste du inte att barnensö inte är en ö, Men nu vet du de i alla fall :D

Jag håller med Kakan, skärpning Dr.Pepper :ajjabajja :hihi

:nicka
De bästa är ju att jag vet vart hojen står Dr.Pepper :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...