Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Vill inte åka gruppkörning med folk som inte har körkort och skiter i handledare :)
(Ja, jag har också kört utan kort enstaka gånger på qvarnan ensam på landet och 90% grusväg men det är inte riktigt samma sak ).

Jag förstår, trodde du skämtade med honom. Givetvis ska alla ha körkort, annat känns lite olustigt.
Hur som, vi tog en supertrevlig tur till Rosenhill sen Torö. Synd att du inte anslöt!

Tack till alla som var med, det var en skön liten tur. Mjukglass blev det också! För övrigt ska jag ut en sväng imorrn med, any takers?

Jag å mcflickan ska ta en lugn tur idag. Vi tänkte köra på södersidan. Nån som är intresserad av att följa med?
Möte skogis?

Tack för en trevlig sväng till Nynäshamn igår :) jag fick mersmak o hakar gärna på en sväng på södersidan idag om ni ska iväg. Möte skogis funkar för mig. Spika tiden bara så syns vi där!

Jag kommer 17.30 till Skogis. Infarten från Sockenvägen?

Jag å mcflickan ska ta en lugn tur idag. Vi tänkte köra på södersidan. Nån som är intresserad av att följa med?
Möte skogis?

Jag hakar gärna på, men att hinna dit till 17.30 blir knepigt. Jag kanske möter upp någonstans längs vägen istället. Jag har mcflickans nummer, så jag kan synka med er den vägen när det blir dags :tummenupp

Om fler är intresserade av att samlas senare så är jag flexibel. Jag kommer dock inte kunna träffas tidigare än 17:30

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman