Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Risk för lite regndroppar mellan 15-18 på norra sidan, enligt Yr. Bra dag för en ordentligt tvätt kanske.

Vädret längs kusten ser ganska pålitligt ut. En sväng på norra sidan (upp via Roslagen, Norrtälje, Furusund)? Kan vara startklar inom 30-60 min.

Det blir finfint.. Har kört för mycket söder om Stockholm den senaste tiden :D. Mötas där vi möttes förut? Donken vid närheten av Arninge eller vars det nu låg.

Det blir finfint.. Har kört för mycket söder om Stockholm den senaste tiden :D. Mötas där vi möttes förut? Donken vid närheten av Arninge eller vars det nu låg.

Jag måste smörja kedja och skruva lite småsaker först kom jag på. Jag skickar PM med länk och mitt nummer, så kan vi ju mötas vid mitt garage.

Om vädret är bra i morgon kväll:

Samling vid Donken Upplands väsby. Avgång kl 18 för färd norrut med planerad avslutning vid donken sveavägen runt kl 21 för dom som får vara upp sent:hihi

Om vädret är bra i morgon kväll:

Samling vid Donken Upplands väsby. Avgång kl 18 för färd norrut med planerad avslutning vid donken sveavägen runt kl 21 för dom som får vara upp sent:hihi

Låter som en bra grej. Jag hänger på och tar med mig en polare :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back