Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Jag skulle gärna köra lite i norrort/roslagen idag. Har missat de senaste turerna för att jag har haft hojen sönderskruvad, och från och med i morgon och en vecka framåt så jobbar jag. Så jag vill passa på idag när det finns tid och är bra väder. Någon som är på? :)

Last edited:
Jag är även jag sugen på min första gruppkörning imorgon torsdag. Har eventuellt en till mc-kamrat som är sugen.

/Tony

Jag sov för få timmar inatt, så jag står över onsdagsåkat så jag inte orsakar en olycka mitt i gruppkörning vs kortege-kalabaliken på norrsidan ikväll...kommer vara desto mer sugen på en torsdagsrunda imorgon!

Den höll hem ser jag:tummenupp

Haha skönt!! :tummenupp

Ja den höll faktiskt hem sen när jag kom hem och stängde av funka den så klart inte men när jag bytt om och skulle ner och fixa den... Ja då funka den som självaste klockan!
Nåt fel har jag inte hittat men den funkar iaf, men det blir väl till att riva ner den och kolla igenom allt så fort man har tid! :)

Men tusen tack för hjälpen igår iaf även om vi fick igång den och allt så var det super snällt av dig!! :krama:tummenupp

Haha skönt!! :tummenupp

Ja den höll faktiskt hem sen när jag kom hem och stängde av funka den så klart inte men när jag bytt om och skulle ner och fixa den... Ja då funka den som självaste klockan!
Nåt fel har jag inte hittat men den funkar iaf, men det blir väl till att riva ner den och kolla igenom allt så fort man har tid! :)

Men tusen tack för hjälpen igår iaf även om vi fick igång den och allt så var det super snällt av dig!! :krama:tummenupp

Ha ha ha! Du är för alltid bannad från våra körningar! :tungan:arsele

Blire nått ikväll? Nu e jag o Fredde@vtr hemma igen o sugna på körning.. skogis 18,15??

Ny puck på plats idag efter mindre lyckat försök igår, jag kör gärna en sväng ikväll. Fler som ska köra skogis runt 18?

Ny puck på plats idag efter mindre lyckat försök igår, jag kör gärna en sväng ikväll. Fler som ska köra skogis runt 18?

Vi kommer troligen på lagom runda då det måste midsommarförberedas under kvällen. Så en lagom runda är av intresse

1. pibj01
2. Fredde@vtr

Ingen som ska åka idag? Jag hänger vid skogis 18 om nån är sugen på en liten tur... :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman