Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

"Blev också torsdagspremiär med nya Ducatin, älskar den:Bugar"

Grattis till Duccen! Njut av varje centimeter du kan köra den... Själv har jag avverkat en tur från verkstan och hem. ca 15 mil i år! Nästan ett nytt rekord!!! Nu står den på verkstad igen...

Jag är inte bitter... bara lite realist...

wtf :huvet
när ska du inse att det är bara att skaffa en suzuki till överkomligt pris ( råkar veta en som är till salu för inte mindre än 55.000 kr,4.200mil,yoshi bolt-on,nylackat i årets färg,nytt bakdäck osv.... finna att beskåda på gelleråsen from ca 1500 imorron - kom med ett bud )så är problemet löst...:tummenupp

Och vad tänker du åka med på söndag om han köper den. Är du depåbitch då:va
wtf :huvet
när ska du inse att det är bara att skaffa en suzuki till överkomligt pris ( råkar veta en som är till salu för inte mindre än 55.000 kr,4.200mil,yoshi bolt-on,nylackat i årets färg,nytt bakdäck osv.... finna att beskåda på gelleråsen from ca 1500 imorron - kom med ett bud )så är problemet löst...:tummenupp

"Blev också torsdagspremiär med nya Ducatin, älskar den:Bugar"

Grattis till Duccen! Njut av varje centimeter du kan köra den... Själv har jag avverkat en tur från verkstan och hem. ca 15 mil i år! Nästan ett nytt rekord!!! Nu står den på verkstad igen...

Jag är inte bitter... bara lite realist...

:hördu Tack, jag ska njuta mil inte centimetrar:arsele

Är det här ni skall bo?

stugormotorstadion.jpg

Verkar mysigt :D :D :tummenupp :tummenupp :banana :banana

EDIT: Den blanka tunnan, är det toaletten?

Du får inte avslöja allt hur det går till.:rolleyes: Då törs dom inte åka ut ens till banan utan sitter och blir förkylda i luftkonditionerade rum:tungan
Locket på tunnan är till för att likdoften inte är allt för angenäm. Vill minnas att killen i tunnan bodde i ditt hotellrum. Han visade sej i området med en fin motorcykel.....

Skoj att se alla på Gälleråsen! Var riktigt jädra skoj! Ska kolla igenom bilderna i afton och se om jag kan maila ut några bra.

Det var galet roligt.

Du får lägga upp bilderna på något bra ställe så man får kolla igenom alla räjsers.

Skoj att se alla på Gälleråsen! Var riktigt jädra skoj! Ska kolla igenom bilderna i afton och se om jag kan maila ut några bra.

Instämmer :tummenupp
helt galet skoj,lär ju bli fler dagar förhoppningsvis

ang bilderna så vill jag ha alla bilder/filmer på skiva tack:)

Yes, superkul och nyttigt. Siktar på steg 2 nästa gång.

Stort tack till Boatdrinks som tog sig tid att stå och fota i värmen!
Vill också se alla bilderna och filmen om det är möjligt...

Last edited:
Ja, tack för en otroligt trevlig helg. Extra tack till Micke och Dennis som orkade pilla med mitt skrot!
Kan också berätta att jag var hyffsat slut i knän, ögon, armar mm igår när jag kom hem, dessutom var det kaos runt bromma, elitloppet hade precis tagit slut, så det var bilar och poliser vart man än kollade..

Nä det va skittåkigt.. ska aldrig närma mig en bana igen förutom Isle of Bulten..:rolleyes::D

Det var en riktig kanon helg där nere.. Tack allihopa för en grym helg!:) Bilder är ett måste.. första helgen den här säsongen utan bulten:gnissla Hade faktiskt allvarliga tankar på att lasta ur på rosenhill och praktisera lite:D

Funderar på som Dema sa att anmäla mig till SHK i Linköping 6 Augusti, har inte bestämt mig helt än men en till kurs och steg 2 blir det iaf.

Funderar på som Dema sa att anmäla mig till SHK i Linköping 6 Augusti, har inte bestämt mig helt än men en till kurs och steg 2 blir det iaf.

Jag är PÅ, jag måste ju få revanch :tuttar

EDIT: Tuvis lördag? Jag är anmäld, kan ju fan inte regna tre gånger i rad :brinnerup

Jag är PÅ, jag måste ju få revanch :tuttar

EDIT: Tuvis lördag? Jag är anmäld, kan ju fan inte regna tre gånger i rad :brinnerup

jag ska nog försöka ta mig dit,kommer inte att föranmäla mig pga regnrisken då.....:confused:

Linköping 6:e augusti är full,var in å kolla igår kväll (dåligt skadad man blev av banåka ra:D)
Gelleråsen 19 sept?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...