Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Vad är väl en bal på slottet??

NotSoFast MC som alternativ, maybe?

/Nilax

Fan ni menar allvar med mc-klubb? :va (tog det som ett skämt, sorry)
Känns inte hela slowriders konceptet rätt taget? Tänker närmast på UltrarapidBoyz...

Vill minnas nån story om att dom filmat sej på någon bankörning och vid senare beskådan såg det ut att gå i ultrarapid, (därav namnet). Finns nog någon besserwisser som kan rätta mej om jag har fel...

Skillnaden mellan humor och satir är hånflin :tungan

Jag tog det som ett skämt, också.. JAG LÄNGTAR TILL VÅREN!!!!!!!!

Hoppla, här måste man hänga med i svängarna ... snart har ni väl startat ett riksdagsparti som vill ha bilfritt på Bulten och Bogan var torsdag! Kul att läsa era inlägg, sommaren känns lite närmre när era spam förgyller tråden.

Kan informera om att fotandet har tagit orimliga propotioner både tids- och pengamässigt. Vissa köper objektiv, andra glasfiber (ingen nämnd ... ingen glömd).

Klart vi skall ha en klubb, tror vi lite skämtsamt pratade om det förra året. Men inga jädrans reflexvästar eller sånt tönt bara. Namnet tror jag vi kommer kunna enas om på Akkurat, kreativiteten flödar parallellt med öl!

Rolig MC tycker jag var kul

EDIT: www.roligmc.se är dessutom ledigt :tummenupp

Last edited:
:smasha
Hoppla, här måste man hänga med i svängarna ... snart har ni väl startat ett riksdagsparti som vill ha bilfritt på Bulten och Bogan var torsdag! Kul att läsa era inlägg, sommaren känns lite närmre när era spam förgyller tråden.

Kan informera om att fotandet har tagit orimliga propotioner både tids- och pengamässigt. Vissa köper objektiv, andra glasfiber (ingen nämnd ... ingen glömd).

Klart vi skall ha en klubb, tror vi lite skämtsamt pratade om det förra året. Men inga jädrans reflexvästar eller sånt tönt bara. Namnet tror jag vi kommer kunna enas om på Akkurat, kreativiteten flödar parallellt med öl!

Rolig MC tycker jag var kul

EDIT: www.roligmc.se är dessutom ledigt :tummenupp

:smasha Meeeennn, -inte glasfiber, -KOLFIBER!!!

Kul med fotandet... vad har du investerat i... pmá lite detaljer... kul!

Dema, upp med fler bilder, vill se bygget...

bygge å bygge :va ser det mer som en renovering faktiskt inkl färgbyte dåra,nåja lite bilder iaf :
(notera porrsoffan i bakgrunden :D :D )

Bifogat

• hojen3.jpg
    hojen3.jpg
    102.8 KB · Visningar: 41
  • hojen4.jpg
    hojen4.jpg
    107 KB · Visningar: 37
  • högmedkåpor2.jpg
    högmedkåpor2.jpg
    131.3 KB · Visningar: 43
  • tanken.jpg
    tanken.jpg
    159.8 KB · Visningar: 43
  • bakfälg5.jpg
    bakfälg5.jpg
    220.5 KB · Visningar: 40
  • tröjan.jpg
    tröjan.jpg
    41.8 KB · Visningar: 40
  • bakfälg1.jpg
    bakfälg1.jpg
    239 KB · Visningar: 41
  • fälgbana1.jpg
    fälgbana1.jpg
    203.7 KB · Visningar: 39
Last edited:
Kul dema2! Ska bli roligt å se den i vår! Blir det ny färgsättning, eller blir det originalfärgerna?

Ser jättekul ut... synd att du inte bor närmare, då kunde vi kommit förbi och suttit i den porriga soffa (ser ut somden har lite märklig vinkel)...

Ser ut att bli bra, hoppas det går br, -vad blir färgen då?

Härligt att se ett rejält projekt på gång... Och vad blir det för kulör på knarren?? Mörkvit kanske..:va

Rolig MC supporter Nilax

Härligt att se ett rejält projekt på gång... Och vad blir det för kulör på knarren?? Mörkvit kanske..:va

Rolig MC supporter Nilax

det är tänkt att det ska bli nåt sånt här (made by photoshop-kungen:va )men lackeraren har ett par egna ideer så vi får se...:)

Bifogat

• vitåsvartsnyggt.jpg
    vitåsvartsnyggt.jpg
    90.7 KB · Visningar: 42
Woaow, det blir ju asläckert!! Nästan mörkvitt, som jag gissade...hrmf. Nu blir jag ju sugen på att byta färg på Ninjan, fast det får nog vänta. Du måste absolut hålla oss underrättade om vad som sker med hojen din.

Det är så kul att det är mörkt och mulet varenda dag!!

Instämmer i lovsången! Det där blir prima! Ska du på med Sukka dekaler också?

sitter å bläddrar på SMC ang kurser till våren sommarn,är riktigt sugen på en kurs så varför inte önska sig denna i julklapp ?:tummenupp

http://www.svmc.se/php/kurser/index.php?do=kurser&id=107

vet inte om 24 april är för tidigt men i Linköping är det väl nästan högsommar då ?:D

jag ska iaf gå minst en kurs 2009 sen vilken det blir får jag se,vore ju skoj om man kunde åka iväg ett gäng,kanske tom dan innan,bo på vandrarhem å grejer :yoparty :yoparty

//dennis

sitter å bläddrar på SMC ang kurser till våren sommarn,är riktigt sugen på en kurs så varför inte önska sig denna i julklapp ?:tummenupp

vet inte om 24 april är för tidigt men i Linköping är det väl nästan högsommar då ?:D

jag ska iaf gå minst en kurs 2009 sen vilken det blir får jag se,vore ju skoj om man kunde åka iväg ett gäng,kanske tom dan innan,bo på vandrarhem å grejer :yoparty :yoparty

//dennis

Prexis vad jag planerar, du har PM.

Hej! Klart att du ska boka bana.Det är skitkul o nyttigt.Själv har jag bokat den 18april på gelleråsen o hoppas att det är fler här som är sugna att köra där då. :)

//Marko

//dennis

//dennis

Vore helroligt att åka bana med detta gäng! Godkänns FZ6-s som sporthoj, tro? Resurser har den,ju...
Reidun

Vore helroligt att åka bana med detta gäng! Godkänns FZ6-s som sporthoj, tro? Resurser har den,ju...
Reidun

Min sambo var med på två SMC-kurser (broms o kurv och en sporthojskurs) i somras... Med en FZ6-s så det funkar absolut... :D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla