Gruppkörning lördagen den 16'e april 2011

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
[YOUTUBE-ID]3g_BRfi_g1k[/YOUTUBE-ID]

Ris/ros är välkommet då detta är min första film och man vill ju alltid förbättra sig.

skön film. "lite lagom" på nåt sätt, och förhöjt visningsvärde i och med de små kommentarerna! :tummenupp

Fan att du skickar upp denna rulle tidigare än när vi körde för typ 2 veckor sen.. blir besviken.. :(

vad hände i tunneln? kom du in för fort eller var det grus? trevlig film:tummenupp

Haha nä grus var det bara intill väggen. Man kan säga kort o gott att det blev en felbedömning...

Prova använda övergångar så blir det mindre hackigt. Sen ser det ut som du använt något softfilter och det tycker jag personligen ger känsla av gamla såpoperan Glamour som gick på TV i evigheter.

Det var lagom långa sekvenser, gillade pausen där du filmar bakåt när ni står stilla.

:tummenupp

Haha nä grus var det bara intill väggen. Man kan säga kort o gott att det blev en felbedömning...

Många hojar som krashat i den väggen.
Det andra vanliga (för de som "utvecklat" körtekniken så att de kan hålla sig i vänsterfilen och hålla 100 blås i sveavägstunneln) är att dundra in i köslut upp mot sveavägen. Ibland når nämligen kön från sveavägen ner till kurvan. Men man har ju bara runt 30 meters fri sikt i kurvan i sveavägstunneln, vilket man inte tänker på när man är yngre. Så då är man skitnöjd när man lärt sig slicka vänsterväggen i 100, men får tefatsögon när man plötsligt kommer fram till köslutet. Då brukar det sluta i väggen eller rakt in i bilarna. Klassiker

Last edited:
Yeeeah! Soft film! Lyckas helt klart fånga ens uppmärksamhet hela filmen igenom, najz med lite kommentarer också. Så bra jobb för 1:a filmen :tummenupp
Lite synd att hojarna var så långt bak(läs:inte tillräckligt nära) när du filmade bakåt. Det är smått irriterande att man måste vara så jävla nära när man filmar med gopro'n men vill man ha bra bild så får man ta risken...

..kanske.

När kommer nästa rulle då? fett mäcke! :)

Prova använda övergångar så blir det mindre hackigt. Sen ser det ut som du använt något softfilter och det tycker jag personligen ger känsla av gamla såpoperan Glamour som gick på TV i evigheter.

Det var lagom långa sekvenser, gillade pausen där du filmar bakåt när ni står stilla.

:tummenupp

Tack.
Nåt softfilter är ej användt, men effekten kom på köpet märker jag :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...