Gruppkörning imorgon lördag 15/5.

Alltid läskigt när nån går i backen tur att det gick bra...

Bifogat

• Mobile Photo 15 maj 2010 18.40.54.jpg
    Mobile Photo 15 maj 2010 18.40.54.jpg
    167.6 KB · Visningar: 128
  • Mobile Photo 15 maj 2010 18.43.11.jpg
    Mobile Photo 15 maj 2010 18.43.11.jpg
    179.9 KB · Visningar: 124
  • Mobile Photo 15 maj 2010 18.45.28.jpg
    Mobile Photo 15 maj 2010 18.45.28.jpg
    162.2 KB · Visningar: 129
Tack för trevlig tur. Blev lite kaos efter Biltema där, men förhoppningsvis löste det sig någorlunda. Hoppas alla, oavsett hur erfarna de var/är, hade roligt.

Personligen hade jag en kanontrevlig dag; hela körningen (med reservation för Bulten som var överbefolkad; aldrig har jag kört om så många så långsamt), via fika i stan, middag på Djurgården vid vattnet och så lite mer bus i stan.. :tummenupp

Skönt att höra att det gick bra med killen som klotade också, det var väl dagens bästa nyhet att det lyckligtvis inte gick värre än att han kunde gå därifrån självmant.

Mina (få) bilder finns på twitter.

tack för idag; var säsongens första (riktiga) hojning för mig.

kompisen som klotade, är på akuten, men som tidigare nämnts, mest för att se till att det finns på papper. mådde bra annars när jag talade med honom förutom lite ont här och var, men det kunde gått mycket värre. förhoppningsvis ser det schysst ut på insidan av honom.

ses nästa gång!

tack för idag; var säsongens första (riktiga) hojning för mig.

kompisen som klotade, är på akuten, men som tidigare nämnts, mest för att se till att det finns på papper. mådde bra annars när jag talade med honom förutom lite ont här och var, men det kunde gått mycket värre. förhoppningsvis ser det schysst ut på insidan av honom.

ses nästa gång!

Skönt att höra! Hälsa så mycket från han som sprang omkring med hjälm och solglajjerna (utan att tänka på det) och försökte få fram koordinaterna på mobiilen till bärgaren :va Inte jag som ringde.

Skönt att höra! Hälsa så mycket från han som sprang omkring med hjälm och solglajjerna (utan att tänka på det) och försökte få fram koordinaterna på mobiilen till bärgaren :va Inte jag som ringde.

will do!

vet att han sa att det var några som hjälpte till direkt efter klotningen och det var han glad över :tummenupp

Instämmer med alla andra: Mycket trevlig tur i det fina vädret:tummenupp
Tack allesammans för en trevlig dag:yoparty även om jag inte slog följe till Rosenhill.

Last edited:
Grymt fin dag igår, tråkigt att den slutade som den gjorde för mig. :huvet
Men jag klarade mig fint utan större problem. Lite skrapsår, blåmärken och allmänt mörbultad. Kan inte säga desamma om hojen dock.

Tusen tack tilla alla som stannade och hjälpte till!! :tummenupp

30040_425949206803_568966803_5485385_6804307_n.jpg

Tack för en bra tur! Kommer lite mer bilder snart, måste lokalisera kabeln till kameran bara... :)

Men jag klarade mig fint utan större problem. Lite skrapsår, blåmärken och allmänt mörbultad. Kan inte säga desamma om hojen dock.

Skönt att det gick bra, ser ut som det hade kunnat gå betydligt värre med tanke på hur hojen ser ut. :gnissla

30040_425949206803_568966803_5485385_6804307_n.jpg

Skönt att höra att det gick bra! Bra att du åkte till akuten och dokumentera allt. Jag va lite tjatig att du skulle sitta ned och ta det lugnt men det va för ditt bästa. Det va jag som ringde bärgaren, han med ducati hypermotarden. Jag hoppas jag får se dig på gatan snart igen.

MVH Jonas

Skönt att höra att allt gick bra med dig.
Det är alltid surt direkt att hojjen gått sönder, men sen brukar man uppskatta att man klarade sig bra. Hojjar går att laga:tummenupp

Lite bilder tagna med mobilen:hojsmilie

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    183.7 KB · Visningar: 42
  • 2.jpg
    2.jpg
    118.2 KB · Visningar: 40
  • 3.jpg
    3.jpg
    159.7 KB · Visningar: 47
  • 4.jpg