Gruppkörning 9 april - Waxholm!

Dåligt klippt, sämst musik, sen att ni kör fort och på bakhjulet det är ju förjävligt rent ut sagt...

Neej nu skojjar jag Eddie! Grymt att nån orkar sitta o klippa :D

Riktigt bra!

Fattar inte, kan du ställa in när du laddar upp på youtube om den ska funka på ipad eller inte? Jobbigt att gå bort till dattan för att kolla dina filmer! (det mesta på youtube funkar på ipad, men inte dina rullar med mera)

Lite antiklimax med den spännande inledningen å å å att alla tappa kopplingen innan bomen gått upp helt på färjan... outlaw! :yoparty

Har fakkktiskt hänt att skiten inte legat dikt ann mot kajen, hade väl gjort sig bra på film men ja.. så man tittar först bara :D

Fattar inte, kan du ställa in när du laddar upp på youtube om den ska funka på ipad eller inte? Jobbigt att gå bort till dattan för att kolla dina filmer! (det mesta på youtube funkar på ipad, men inte dina rullar med mera)

Yepp den känner av att jag är en androidare och anti allt som börjar med i... :D

Hmm skumt att det blir så:va jag kör på allt vanligt och inga specifika inställningar, får kolla närmre på det den funkar i galaxy tab och i min mobil...

Lite antiklimax med den spännande inledningen å å å att alla tappa kopplingen innan bomen gått upp helt på färjan... outlaw! :yoparty

Har fakkktiskt hänt att skiten inte legat dikt ann mot kajen, hade väl gjort sig bra på film men ja.. så man tittar först bara :D

Tack :) måste ju bygga upp lite spänning så folk sitter och förväntar sig lite blåljus mm:rolleyes:

Haha ja det vore ju årets klipp om någon damp ner vid kajen mitt framför ögonen på alla bilister och motorcyklister på båten :D

Last edited:
Hehe schysst klipp! :D

För lite bakhjul och på tog för lågt tempo bara men lovar att det blir mer nästa gång! :tummenupp

Hehe schysst klipp! :D

För lite bakhjul och på tog för lågt tempo bara men lovar att det blir mer nästa gång! :tummenupp

Ja jag ska se till att få mer klipp med lite slangåkning samt lägga mig lite mera mitt i gruppen mm :)

men det är ju bara "försäsong" så det får duga än så länge:tummenupp

Sen har vi ju en underbar tävling som väntar vilket också kan få upp intresset på nästa film :Rockbanan

Ja jag ska se till att få mer klipp med lite slangåkning samt lägga mig lite mera mitt i gruppen mm :)

Sen har vi ju en underbar tävling som väntar vilket också kan få upp intresset på nästa film :Rockbanan

Om man tar loss kameran, får man bulle till kaffet?

Jo det sant.. I sommar kommer det inte bara bli touring åka utan då kommer det bli rent svineri ute på dom svenska vägarna då! :tummenupp

Jo det sant.. I sommar kommer det inte bara bli touring åka utan då kommer det bli rent svineri ute på dom svenska vägarna då! :tummenupp

You got that right :hojbusa

Lite paff skulle du nog bli när du kollar materialet om man lyckades ta bort kameran filma dig en liten stund sedan sätta tillbaka den. :krama

Verkligen! skulle passa på att :hej eftersom man aldrig syns själv på filmerna...

Last edited:
Ja verkligen! Vart höll du hus? :krama eller körde du tidigare på dagen?

ehmm. ja vart var jag egentligen... kommer inte ihåg. tror jag bara låg o såsade i soffan hela dagen :huvet

men på onsdag kan jag haka på om ni ska åka nåt då :D

ehmm. ja vart var jag egentligen... kommer inte ihåg. tror jag bara låg o såsade i soffan hela dagen :huvet

Inte ok :6surkart

Verkar bli bra väder till helgen så lördagen blir det nog en fin tur med många bikerz :)

Självklart blir det en onsdagstur så länge inte regnet står som spön i backen :D

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...