Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dåligt klippt, sämst musik, sen att ni kör fort och på bakhjulet det är ju förjävligt rent ut sagt...
Neej nu skojjar jag Eddie! Grymt att nån orkar sitta o klippa
Riktigt bra!
Fattar inte, kan du ställa in när du laddar upp på youtube om den ska funka på ipad eller inte? Jobbigt att gå bort till dattan för att kolla dina filmer! (det mesta på youtube funkar på ipad, men inte dina rullar med mera)
Lite antiklimax med den spännande inledningen å å å att alla tappa kopplingen innan bomen gått upp helt på färjan... outlaw!
Har fakkktiskt hänt att skiten inte legat dikt ann mot kajen, hade väl gjort sig bra på film men ja.. så man tittar först bara![]()
Hehe schysst klipp!
För lite bakhjul och på tog för lågt tempo bara men lovar att det blir mer nästa gång!![]()
Ja jag ska se till att få mer klipp med lite slangåkning samt lägga mig lite mera mitt i gruppen mm![]()
men det är ju bara "försäsong" så det får duga än så länge
Sen har vi ju en underbar tävling som väntar vilket också kan få upp intresset på nästa film![]()
Om man tar loss kameran, får man bulle till kaffet?
Ja jag ska se till att få mer klipp med lite slangåkning samt lägga mig lite mera mitt i gruppen mm![]()
men det är ju bara "försäsong" så det får duga än så länge
Sen har vi ju en underbar tävling som väntar vilket också kan få upp intresset på nästa film![]()
SPIKAT![]()
Jo det sant.. I sommar kommer det inte bara bli touring åka utan då kommer det bli rent svineri ute på dom svenska vägarna då!![]()
Lite paff skulle du nog bli när du kollar materialet om man lyckades ta bort kameran filma dig en liten stund sedan sätta tillbaka den.![]()
You got that right
Verkligen! skulle passa på atteftersom man aldrig syns själv på filmerna...
fler får se till att ha kameror igång under turen... mer material att klippa ifrån
schysst film...
Ja verkligen! Vart höll du hus?eller körde du tidigare på dagen?
ehmm. ja vart var jag egentligen... kommer inte ihåg. tror jag bara låg o såsade i soffan hela dagen![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |