Gruppköp Laptimer??

Jonte VSB R-T skrev:
Ska kolla upp priset på light tg. Jag fick ju 1900:- i pris. När jag frågar, hur många ska jag säga det handlar om 10, 20, 30? Det blir från en svensk firma som är välkänd i så fall.

Verkar röra sig om 10-15 stycken om alla som skriver här är seriösa...

Personligen är jag intresserad av en enkel billig laptimer. Jag är bara intresserad av hur snabbt/långsamt jag kör och inte massa annat.[/QUOTE]

Samma här!!
Med andra ord, är intresserad av en vettig till ett vettigt pris!
/ Mathias

Jag är helt klart intresserad jag med. Hur funkar den igentligen?..Måste man starta och stanna den själv eller hur funkar det?..Funkar det lika bra på tex bil också?

Jocke W skrev:
Jag är helt klart intresserad jag med. Hur funkar den igentligen?..Måste man starta och stanna den själv eller hur funkar det?..Funkar det lika bra på tex bil också?

Som jag har förstått det så har du en sändare som sitter någon stans vid bankanten. Den sänder ut en ljussignal. På hojen monterar du en mottagare och varje gång mottagaren känner av signalen så nollställs tiden och den börjar räkna igen. Så du behöver inte göra något mer än att sätta igång den så får du dina varvtider.

Det borde funka för bil också bara mottagaren sitter utanför bilen så att den kan ta imot ljussignalen.

Magnus skrev:
Som jag har förstått det så har du en sändare som sitter någon stans vid bankanten. Den sänder ut en ljussignal. På hojen monterar du en mottagare och varje gång mottagaren känner av signalen så nollställs tiden och den börjar räkna igen. Så du behöver inte göra något mer än att sätta igång den så får du dina varvtider.

Det borde funka för bil också bara mottagaren sitter utanför bilen så att den kan ta imot ljussignalen.

och det finns på vilka banor?..alla?..

Peccus skrev:
Det är med på timern vad jag vet.. En liten låda man själv sätter upp.

Stämmer. Antar att de priser som angetts är med Sändare och mottagare. Sändaren kan du ju sätta upp på vilken bana som helst.

Är med på ett gruppköp av laptimer!

Pm vad det blir för någon + pris

Tack på förhand/ Tobbe

Magnus skrev:
Stämmer. Antar att de priser som angetts är med Sändare och mottagare. Sändaren kan du ju sätta upp på vilken bana som helst.

okey..ja det låter bra...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!