Mr K
I win, you loose!
Jag har inget strömuttag där jag kan koppla in en kupéfläkt eftersom jag står med bilden nere på gatan. Då såg jag denna:
Batteridriven kupévärmare
Det prisvärda alternativet till dyra kupévärmare. Ange önskad starttid, så är bilen uppvärmd och rutorna isfria när det är dags att köra. Batterierna laddas upp genom cigarettändaruttaget när du kör eller med nätenheten för 230 V. Uppvärmning kan även ske direkt via bilens spänningsnät. Den inbyggda batterivakten kopplar ifrån värmeaggregatet i god tid innan batteriet laddar ur.
Utrustning:
* Drifttid med batteri ca 20 min Inbyggd batterivakt Kan laddas med 12/230 V
Tekniska data:
Mått (LxBxH) 275 x 123 x 75 mm
Effekt 150 W
Driftspänning 12/230 V
Den har alltså ett inbyggt batteri som man laddar men 230V. Man kan oxå använda bilbatteriet om man vill men det skulle inte jag vågat.
http://shop.conrad.se/websale7/BATT...ndex=856072&cat_index=SHOP_AREA_17271_0330001
Blir vi minst 5st så får jag ner priset till 525kr/st
Hämtpris hos Mr K. Köps inom EU så inga extra kostnader.
Jag hatar att skrapa rutorna:
1. Mr K
2. Emil
3. Karl
4.
5.
6.
osv
Batteridriven kupévärmare
Det prisvärda alternativet till dyra kupévärmare. Ange önskad starttid, så är bilen uppvärmd och rutorna isfria när det är dags att köra. Batterierna laddas upp genom cigarettändaruttaget när du kör eller med nätenheten för 230 V. Uppvärmning kan även ske direkt via bilens spänningsnät. Den inbyggda batterivakten kopplar ifrån värmeaggregatet i god tid innan batteriet laddar ur.
Utrustning:
* Drifttid med batteri ca 20 min Inbyggd batterivakt Kan laddas med 12/230 V
Tekniska data:
Mått (LxBxH) 275 x 123 x 75 mm
Effekt 150 W
Driftspänning 12/230 V
Den har alltså ett inbyggt batteri som man laddar men 230V. Man kan oxå använda bilbatteriet om man vill men det skulle inte jag vågat.
http://shop.conrad.se/websale7/BATT...ndex=856072&cat_index=SHOP_AREA_17271_0330001

Blir vi minst 5st så får jag ner priset till 525kr/st
Hämtpris hos Mr K. Köps inom EU så inga extra kostnader.
Jag hatar att skrapa rutorna:
1. Mr K
2. Emil
3. Karl
4.
5.
6.
osv