Gruppköp av trådlösa minikameror från kina?

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Tänkte kolla ifall det finns fler som är sugna på små trådlösa minikameror som kan fästas vartsomhelst och sända signaler till en mottagare som sedan kopplas till en tv? :tomten

Wireless_Color_Camera.jpg

Det var nämligen uppe en tråd på sweclockers.com i somras om en som hade beställt en sådan kamera från kina, och jag blev mäkta imponerad. :) Då kostade den inte mer än lite över 500kr. Sökte lite på alibaba.com efter trådlösa kameror och det verkar finnas massor, t.ex. den här.
Tråden på sweclockers.com: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=287318

http://www.minikamera.se/ har liknande kameror där det står lite om dom också. Men det går säkert att få det till bättre pris än dem.

Nå, någon mer som tycker det verkar intressant? :tummenupp

låter skoj,, jag kan tänka mig en... om det handlar om runt 500 kr.. kom inte in på länken till sweclockers

Softish, hur lång räckvidd har den? Funta på om jag kunde sätta upp en i grannflickans dusch?

Edit: Är den vattentät?

RoLLER skrev:
Softish, hur lång räckvidd har den? Funta på om jag kunde sätta upp en i grannflickans dusch?

Edit: Är den vattentät?

Om jag inte missminner mig helt så räckte dom runt 100 meter utomhus, och kanske 30 meter inomhus. Tror det stod i tråden på sweclockers.com som nu verkar vara borta. :va

Vattentät är den nog inte, men det borde väl gå att lägga i en genomskinlig plastpåse. Finns med ljud också... :hihi

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back