Maxout
Mr
lazyl som jag ser det väntar jag bara på priset, sen kan vi ta ställning till vilket av erbjudandena vi ska ta. och nej det är väll ingen större brådska eller vad säger ni? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du kan ordna XT:n till bra pris via Atlanta-kontoret så låter det bra. AIM och TG verkar ju vara likvärdiga i stort sett så om en har bättre pris så avgör det för mig. XT:n verkar ju vara mer komplett med kabel och program, AIM vill ha extra för det och jag vill absolut kunna ladda över tiderna. Kaworna har redan manuell laptimer som standard så då är det inte värt det för mig.LazyL skrev:Nu har äntligen XT Racing svarat också, dock ej med priser ännu.
Händer det något på AIM fronten eller är tråden död?![]()
Jag har ingen brådska men i alla fall.
MostWanted skrev:lazyl som jag ser det väntar jag bara på priset, sen kan vi ta ställning till vilket av erbjudandena vi ska ta. och nej det är väll ingen större brådska eller vad säger ni?![]()
R1bjorn skrev:Kolla denna
http://www.kneedraggers.com/details/XT_Racing_Ultra_Lap_Timing_System--54-XT-ULTRA.html
Den är kanon mycket info samt kan överföra data till dator via usb.
LazyL skrev:OK,
men är det någon som kollar om vi kan köpa AIM billigt i staterna, jag har endast kollat XT.
...
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten