Maxout
Mr
Nej ni får dem inte i säcken dessvärre. Då vi var lite overkill med våran order för företaget. GodJul. Men ni som ska ner till Brno å Fuente å allt vad det heter hinner få med sig dem dit. Kommer i början på jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ozto skrev:Du är inte den enda som hade planerat race runt granen i jul!, Jag hör av mig så fort jag får avisering om paketet!
christer skrev:Jag bad Most Wanted till att beställa en extra 1 TG, intern ström, inkl. sändare till en polare, det är med all säkerhet den som är med.
I morgon går bra för mej, ska vi säga 17:30 vid filbyter.
Neutral skrev:Det är ju värsta snöstormen i dag![]()
Varför inte? Jag hade i våras idéer om tjusig montering men märkte att kardborre på tanken var både tydligast och mest praktiskt. När sedan den noggranne Pålle gjorde likadant på Osvars hoj kände jag mig säker på att jag gjort rätt.Teddy skrev:Kardborre på tanken godkänns alltså inte.
Man vill ju ha den i vinkel mot ansiktet så att den blir lättavläst, typ som originalinstrumenteringen.Nyteknik skrev:Varför inte?
Visst vore det bäst at få ditt dispayen som resten av instrumenteringen. Men du vet ju hur dåligt med utrymme där är och om det är en AIM av samma typ jag har du har köpt är det knepigt.Teddy skrev:Man vill ju ha den i vinkel mot ansiktet så att den blir lättavläst, typ som originalinstrumenteringen.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |