MikkE
Guest
Chamonix och glida skidor. Nu blev det OT.Koskela skrev:Det e fint som fan där..
detta år ska ja till Badgarstein me nåra polers!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chamonix och glida skidor. Nu blev det OT.Koskela skrev:Det e fint som fan där..
detta år ska ja till Badgarstein me nåra polers!
Mr K skrev:nu har jag 50st hesdset i vardagsrummet ....
Resten hämtas på måndag .... börjar skicka i veckan ..... allt ska ju packas om ..... Jobb Jobb Jobb ....
Mr K skrev:Nu har jag allt .... ska börja packa på söndag och skickar eftersom jag blir klar ..... MYCKET packande
jeppSuperMicke skrev:Härligt! Tack för att du fixar allt!![]()
![]()
P.S. Du börjar väl med att packa och skicka grejerna till dom som beställde först och går sen neråt på listan?![]()
Jag började sortera igårkväll ...... och börjar packa ikväll ......lennart.r skrev:Är de på gång? Har snart nött ut brevlådan![]()
ska försöka hinna ...... kan inte lova ..... Det enda som är lovat är att jag ska ta det i ordning på listan .....OsiS skrev:skulle vara guld om man kunde få grejset innan fredag, ska till Sälen sen![]()
Har problem med paketeringen .... posten gillar inte mig just nu ..... det håller på att lösa sig ....Johanjulgran skrev:Har du fåt iväg alla packet än??
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA