GruppBastu 5/2

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Succén fortsätter!

Kom å drick lite bira å ljug om vem som wheelar längst!

Plats: Hagalundsgatan 24 (solna), porten till vänster om port 24.

Tid: kl 20-23

Ta med bira, badbrallor, handuk.

Finns plats för runt 10-13 pers å då är det maxat.

1. unclesam
2. SnakeEyes
3. pledians
4. Wunder
5. Greek dude?
6. dunderhonung
7. c.barrow
8. tjej nr 2

Last edited:
Jag kommer garanterat denna gång!!! (uteblev i sista sekund pga av jobb förra gången ju) :(

Fan det är på tiden att jag får svettas ut lite gifter, allra helst alkoholhaltiga gifter :D

Anmäl er, sitt inte och vela!!! :banana

Kommer om jag inte jobbar.
Har fortfarande inte fått arbetsschema för februari. Snyggt om de schemalagt mej imorrn...

Tja, är det utgång sen eller vad gör ni efteråt? Låter ju nice att sitta och ljuga lite i bastun med ett par kalla. :tummenupp

Tja, är det utgång sen eller vad gör ni efteråt? Låter ju nice att sitta och ljuga lite i bastun med ett par kalla. :tummenupp

Brukar inte hända något efteråt. Personligen tycker jag att man blir tillräckligt sliten av värmen och ett par öl.

Fel.

Unclesam har förvana att tvinga oss andra att efterrråt beskåda honom när han solo kör ballongdansen med hjälp av tomma urdryckna folkölsburkar i omklädningsrummet medan han belåtet nynnar på internationalens melodi :3freak

1. unclesam
2. SnakeEyes
3. pledians
4. Wunder
5. Greek dude?
6. dunderhonung
7. c.barrow
8. tjej nr 2
9. Lindman kommer inte hade bestämmt att göra annat :-/

Last edited:

1. unclesam
2. SnakeEyes
3. pledians
4. Wunder
5.
6. dunderhonung
7. c.barrow
8. tjej nr 2
9.
10.

Last edited:
Tack för en återigen väldigt trevlig bastuträff som resulterade i att sammanlagt 11 personer satt och svettades i bastun tillsammans. :)

sauna2.jpg

Som brukligt lägger vi givetvis också upp en bild från bastandet, men jag vill bara poängtera att C.Barrow faktisk just hade råkat tappa ner sin snusdosa emellan bjälkarna vid tillfälle när fotot togs, därför sitter han ensam och blänger och tjurar på nedre bänk.

Last edited:
Tack för en återigen väldigt trevlig bastuträff som resulterade i att sammanlagt 11 personer satt och svettades i bastun tillsammans. :)

sauna2.jpg

Som brukligt lägger vi givetvis också upp en bild från bastandet, men jag vill bara poängtera att C.Barrow faktisk just hade råkat tappa ner sin snusdosa emellan bjälkarna vid tillfälle när fotot togs, därför sitter han ensam och blänger och tjurar på nedre bänk.

Men Dh kan du inte låta någon annan fota:D
Vill ha en bastu bild på dej:)

:glömdet

:hihi
Jag påminner väl mer om han med grisen och det grymma paketet??!

Tack för igår alla! Riktigt kul och trevligt. Några nya ansikten för mig :)

Hallå hallå!

Tack för igår, det var trevligt att träffas. Mycket bra!

Lefteris (aka. Greek dude)

PS. One of the best photos, and I was looking for an avatar :)

ja tack för igår. fan helt röd i ansiktet efter värmen fortfarande.

Nästa gång måste fan ALLA snöbada :gnissla
Min kropp var ju helt i chock efter att jag frivilligt(!?!!) lagt mej ute i snödrivan iförd endast bikini, nä fy fan.. :pangihuve

Stackars grannar säger jag bara. Ett gäng överhettade, salongsberusade och halvnakna individer som tultar ut över gården och skrålar i snön :D

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...