Gruppaktivitet för 30 pers?

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Nån som har tips på nåt kul att hitta på med 30 arbetskamrater i stockholmsområdet? De flesta är 25-30 år gamla. Jag är 32...

Lurch skrev:
2515765 Nån som har tips på nåt kul att hitta på med 30 arbetskamrater i stockholmsområdet? De flesta är 25-30 år gamla. Jag är 32...

Inomhus Go-kart, paintball, soft airgun, laserdome?
Sumobrottning, Eller nåt aktivitets center med allting typ klätterväggar mm borde väl finnas. Liknande det stället som ligger bredvid Lelles i Uppsala? Dom hade det mesta tror ja.

ÄVENTYRS-/HÖGHÖJDSBANA!
Grymt kul! Spännande, roligt och givande.

Perfekt för folk i er ålder. Nu har du chansen att skilja agnarna från vet(t)et.
Jag vet att det finns en i Nacka/Älta.

www.aventyrsbana.com

Lurch skrev:
2515765 Nån som har tips på nåt kul att hitta på med 30 arbetskamrater i stockholmsområdet? De flesta är 25-30 år gamla. Jag är 32...

Vår avdelning var å käkade och lirade boule igår. Rätt udda hak på söder. Det heter Boule 1 och ligger på Närkesgatan. God middagsbuffé och gott tjeckiskt öl till maten. De har ett gäng Boulebanor(tyvär inte i toppklass) men en fungerande höstaktivitet när en stor del av avdelningen är tjockisar som inte gillar för intensiva aktiviteter.

http://www.boule1.se/index.html

Har varit där. Förbannat dammigt var det bestående intrycket. Dock har de en fin buffé om man kommer ett sällskap

Kolla in www.boulebar.se också. Samma koncept, men stället är bra mycket fräschare!

korvgubbe skrev:
2515935 Vår avdelning var å käkade och lirade boule igår. Rätt udda hak på söder. Det heter Boule 1 och ligger på Närkesgatan. God middagsbuffé och gott tjeckiskt öl till maten. De har ett gäng Boulebanor(tyvär inte i toppklass) men en fungerande höstaktivitet när en stor del av avdelningen är tjockisar som inte gillar för intensiva aktiviteter.

http://www.boule1.se/index.html

Backblade skrev:
2516016 Faaan när jag läste rubriken tänke jag föreslå det! :mad:

Jag tänkte också föreslå det, innan hon hade skrivit det. Men jag vågade inte :gråta

Vad som helst måste iaf vara bättre en 1 timmes tangokurs på resturang Pele.
Vart utsatt för det tidigare i veckan :mad:

Varje år arrangerar farsan en SEX-kamp! (inget snuskigt med det, utom namnet) för dom som jobbar åt honom.

Grenar som har funnits är:
backning med släpvagn mellan utsatta portar
Ölhävning 33cl på tid (man får öva med ett par flaskor innan, alkoholfritt alternativ finnes)
Hinderbana med 500cc fyrhjuling
Spikislagning 5st 7" på tid, flera olika hammare att välja på, dock inget byte sedan man valt (folk väljer oftast det största dom hittar, vilket är fel)
Luftgevärskytte
Stövelkastning
Grävmaskinsbowling (inhyrd grävmaskin)
Tipsrunda med knepiga frågor
Klyva ett papper med yxa så nära ett streck som möjligt
Pilkastning
Kasta ringar runt flaskor
OSV...

Morsan brukar laga maten, ätes i hyrd bygdegård..

Vinnaren får ett vandringspris, alla får sen dra en siffra och sen går man i nummerordning förbi prisbordet och plockar av skänkta priser, det är allt mellan glas-skålar, verktygssatser, ner till reklam t-shirts och nyckelband.
Alla som har några kontakter tigger ihop priser, man brukar få gå mååånga varv, alla får bra grejor.

Starstriker skrev:
2515803 ÄVENTYRS-/HÖGHÖJDSBANA!
Grymt kul! Spännande, roligt och givande.

Perfekt för folk i er ålder. Nu har du chansen att skilja agnarna från vet(t)et.
Jag vet att det finns en i Nacka/Älta.

www.aventyrsbana.com

Ingen dum idé! Tack för tipset!

Nån som har fler tips? Det är i början på november så det kanske är lite för kallt för utomhusaktiviteter.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg