Grrr.. SMART-bilar

303

Twin Wanker
Gick med
22 May 2003
Hoj
748R -02
Vad är det för nytt fenomen med att parkera sin fula SMART på MC-parkering? Svårt att skilja på två vs fyra hjul?? :kocko

Senast idag stod det än smart som inte såg finkörd ut (repig och bucklig) på mc-parkering Mäster samuelsgatan bakom Åhlens i Stockholm. Den vill man ju inte stå nära vilket var svårt då den tog upp halva parkeringen.
:fatta!
Bilen (?!!?) var strajpad med logotyp för ett företag som sysslar med konferens-utrustning (Image Cxxxxx AB).

Vad ska man göra? Vart ringer man för att påkalla uppmärksamhet från nitiska p-vakter? När man fulparkerar sin hoj 20sek då kliver de fram ur skuggorna likt demoner från underjorden, men när man vill ha tag i dem då syns de inte till :huvet.

Dez skrev:
Säker på att det inte var en EU moped?

Nej, det var en ful liten SMART..
Att välta den kändes lockande men hade nog inte vart så smart (hehe) då det är lönehelg och hela Stockhom är ute å köper skräp att fylla sina hem med. :tungan

Nej, jag vill att personen skall LIDA!! :crash En fet parkeringsbot skulle göra susen!

Det är bara att ringa det nya parkeringsbolaget så lappar dom...
Telefonnummer står på p-automaterna har jag för mig och dom är mycket effektiva numera - har sett fler p-böter på hojjar och bilar under de senaste dagarna jämfört med de 8 år tidigare som jag bott här då securitas skötte bevakningen...

955i skrev:
Inte så SMART parkerat kanske. :arsele

Min special vid taskig parkering är att sno TVÅ luftventiler från däcken, alt kan man lossa dem så det blir pyspunkeverkan..eller om platsen är lite väl "offentlig"
Mkt effektivt... :tummenupp

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...