Grown ups 2...WHAT THE FUCK!

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Har sett 1:an..vilket var skit.

Men pga brist på annat denna söndag, då alla jävla kanaler slutat med film tydligen på heliga söndagar, kollade jag på 2:an.
O god damn...nominerar den härmed till sämsta filmen ever made!

Garva inte en enda gång...överdriven, fjantig o jävligt pinsamt dålig. Hur kunde den ens få gå på bio!?

Det var allt jag hade att säga...over and out
 
Skön tråd.

Jag började titta på grown ups 2 för jag trodde jag sett första filmen, det har jag dock inte (jag misstog den första filmen för någon annan film som faktiskt var rolig)

Klarade bara av 10 minuter av den innan jag stängde av, blev lite förvånad att så kända skådisar medverkade i en så extremt dålig "film".
 
Man kan fråga sig om ens de som skrev grownups-filmerna tyckte de var roliga? och hur kan ens Adam Sandler låta sig vara med i dessa dyngor? :gnissla
 
Jäklar sicken sågning av filmen... Inte kan man på något vis påstå att filmen var ett mästerverk på något vis, men nog har jag sett filmer som har varigt avsevärt sämre än Grown ups...
 
Ettan må vara dålig, men tvåan är ett skämt. Såg 5-10min innan jag var tvungen att slå av, filmad som en massa separata klipp utan både humor och handling. Min 4åriga dotter skulle göra det bättre....
 
Man kan fråga sig om ens de som skrev grownups-filmerna tyckte de var roliga? och hur kan ens Adam Sandler låta sig vara med i dessa dyngor? :gnissla
De här filmerna är ju Adam Sandler. Exakt hans typ av film/humor (!). Han har för övrigt varit med och skrivit båda Grown Ups.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top