Mitt himmelrike är en oändligt välutrustad/välanpassad (dvs alla maskiner, verktyg och miljömässiga förutsättningar såsom betonggolv och dylikt ska finnas för att göra och skapa precis allt där inne) verkstad beläget på en plats som tillåter vilken aktivitet som helst vid vilken tid på dygnet som helst, och som har ett separat sovrum vägg i vägg. Där, i sovrummet, skulle jag ligga om nätterna, och varje gång jag fick en sån där alldeles lysande idé (som man bara får när man ligger och finurlar precis innan man somnar) och skaparlust to match så skulle jag gå rakt ut i verkstan och fixa det! Till skillnad mot nu, då jag får ligga kvar och bara tänka på skiten och antagligen hinna glömma det tills morgonen gryr...

Att inte ha några som helst hinder eller irritationer i vägen för mitt skapande, det vore mitt himmelrike... Så fort jag saknade ett verktyg eller någon annan förutsättning för att lyckas så skulle det bara finnas där, och ingen skulle störas av eller kunna störa mitt arbete... När jag tänker på det blir jag nästan tårögd...