Grovsaltat sidfläsk & gubbsjuka.

Fan va nice att den startar!
Gratulerar till ett strålande jobb.
Nu är det väll lite mer lack och justeringar som gäller?

Härligt! :tummenupp

Grymt jobbat & jag gillar projektet skarpt!

Fan va nice att den startar!
Gratulerar till ett strålande jobb.
Nu är det väll lite mer lack och justeringar som gäller?

Självkligt! Jag tycker att det går lättare att spurta på upploppet om man vet att motorn startar. Största krutet har ju lagts på den och nu kunde många fråge tecken rätas ut.

Nu är det bara lack av tank, stänka, tillverkning o lack av plåt mellan tankhalvor, byta bussningar o bult i rockerserna, fixa rör o hållare till oljetrycksmätarn, tillverkning av avgasrör, fotkontroller och stöd.

Tjohooo banan!! och :yofylleslag

Självkligt! Jag tycker att det går lättare att spurta på upploppet om man vet att motorn startar. Största krutet har ju lagts på den och nu kunde många fråge tecken rätas ut.

Nu är det bara lack av tank, stänka, tillverkning o lack av plåt mellan tankhalvor, byta bussningar o bult i rockerserna, fixa rör o hållare till oljetrycksmätarn, tillverkning av avgasrör, fotkontroller och stöd.

Tjohooo banan!! och :yofylleslag

Har du inte lärt dig av alla turer runt turbobladebygget att det är först när motorn startar som problemen börjar?:D

Grattis!!!! En bra bit på väg:tummenupp .... nu är det bara resten kvar....

Det slumpade sig så att jag ser "A bike is born Harley WLC" i repris just i dag...

Alla jobb du har redogjort för nämner han bara att han har skickat iväg och fått fixade.

AWESOME!:yoparty Grattis!:tummenupp

Det slumpade sig så att jag ser "A bike is born Harley WLC" i repris just i dag...

Alla jobb du har redogjort för nämner han bara att han har skickat iväg och fått fixade.

Åas är det en av sakerna som gör "-is born" bra.
En glad amatör (Mark är veterinär som blev lite småkändis i ett djurprogram).

Men som internetföljetong var detta ett stort nöje att följa.

Åas är det en av sakerna som gör "-is born" bra.
En glad amatör (Mark är veterinär som blev lite småkändis i ett djurprogram).

Men som internetföljetong var detta ett stort nöje att följa.

Jo, IOFS är det ju bra om det inte blir FÖR tekniskt för allmänheten, men det slog nästan över åt andra hållet, IOFS vet jag ju nu att man ska förvärma gjutjärnscylindrar innan man målar dom.

Men om programmets mål var att visa att alla kan, då lyckades dom ju.

Är det klassisk musik i bakgrunden?? Kanske är så man ska gå tillväga för att få igång motivationen!?!

Trevlig gång på spisen hursomhelst. Hoppas resten av bygget går bra nu på spurten! Har smygläst tråden hur länge som helst men aldrig skrivit Hejja hejja. Nu gör jag det. Hejja hejja.

hej
fan va nice:tummenupp
riktigt kul med uppstart o sen kommer det bara att rulla på:yoparty
han med benet

Härligt snärt-pruttigt ljud. Bara att gratulera och som ovanskrivande lyfta på hatten för en som (efter att ha molekylerat den t&r) kickar igång den med träskor :näsblod

*/ ?>
Back