Grogghjälp!

Silverryggen skrev:
2517759 Men herregud medmänniska!!!! :va

Har du missat den svarta Captain Morgan???
Honom har jag levt med i 3 år nu och det må jag säga, det har varit en mycket trevlig bekantskap...

Blanda den med riktig Pepsi och lite Rose lime (eller riktig lime) och känn hur livselexiret flödar i kroppen!!!

Eller för den delen som shot CALYPSO 50% Captain Morgan 50% Kaluha

MMMMUMS!!!:tummenupp

Jag måste nog säga detsamma om dig som du säger om Hagge! Svart Morgan!!!!?? Den är ju fullkomligt övervidrig jämfört med den ljusa som är det godaste du kan dricka. Den och cola, allt man behöver. Själv köpte jag 6 liter sånt igår så jag klarar mig ett tag iaf :)
Ett annars hett drinktips är Southern comfort med cola och ginger ale :yoparty

* Bacardi Razz och Vischy-Lingon

* Ett Billigt bubbelvin och några 7.5% cider i valfri smak

* Gin, grapefruktjuice + tranbärsjuice

Hoppas du blir jävligt full.

Hade jävligt bråttom när jag shoppade virke så det fick bli tonic, russan och cola. Cola funkade men ingen höjdare. Blev aprak. Blev ännu mer aprak på krogen efter 2 bacardi apple. Har inte riktigt vågat kolla kontoutdraget än. . .

Ikväll ska man ha med gamlot svulmers på bowling så då lär det bli Jack n coke hela kvällen (hårdrock). Han ska visa vart skåpet ska stå säger han. Junior-distriksmästare i Molkom 1967 är ingen dålig merit.

Enkel vinst, som vanligt. :trött Varför har jag så ont i huvudet idag, Hagster? :mad:

valmers skrev:
2520975 Enkel vinst, som vanligt. :trött Varför har jag så ont i huvudet idag, Hagster? :mad:

Enkel? Du svettades ju som en gris mot slutet. Tyvärr så kunde jag ju inte ge dig en match, lätt sträckning i innerlåret så jag kunde inte använda mina skills fullt ut. Huvudvärken kan kanske ha något med våran kompis Jack att göra?

Hagster skrev:
2521192 Enkel? Du svettades ju som en gris mot slutet. Tyvärr så kunde jag ju inte ge dig en match, lätt sträckning i innerlåret så jag kunde inte använda mina skills fullt ut. Huvudvärken kan kanske ha något med våran kompis Jack att göra?
Eventuellt har Jack något med det att göra....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg