Grodan...

Asbrutal, vem ahr gjort den.
Skitrolig men ändå smått seriös.

RÅKKA PHETT!

Grymt snyggt gjort, verkligen. Undra om det är samma upphovsman som till den ursprungliga grod-animationen.

McB skrev:
Grymt snyggt gjort, verkligen. Undra om det är samma upphovsman som till den ursprungliga grod-animationen.

Det lär det ju vara... Svårt att tänka mig att någon annan skulle orka plagiera den 3d-animerade figuren så i detalj och därefter plugga in i en större animation..

korvgubbe skrev:
Det lär det ju vara... Svårt att tänka mig att någon annan skulle orka plagiera den 3d-animerade figuren så i detalj och därefter plugga in i en större animation..

Precis min tanke.

Musiken var snyggt mixad faktiskt. Gillar när grodan stannar upp och sjunger "ding ding". :hihi

Jag var helvetes less på den där ljudfilen för jävligt länge sen. den är ju typ 4-5 år gammal och nöttes JÄMT i datasalarna på skolan.

Är inte det där exakt samma fil som varit uppe tusen miljarder gånger och även exakt samma som den här tråden handlade om från början? Den där grodan och den där låten påminner mig hela tiden om varför jag hatar vanligt folk.

honkiie skrev:
Är inte det där exakt samma fil som varit uppe tusen miljarder gånger och även exakt samma som den här tråden handlade om från början? Den där grodan och den där låten påminner mig hela tiden om varför jag hatar vanligt folk.

JO!!!

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back