http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=505294&previousRenderType=6
Ibland gör man små grodor, ibland större!
Ibland gör man små grodor, ibland större!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

General E skrev:http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=505294&previousRenderType=6
Ibland gör man små grodor, ibland större!![]()
korvgubbe skrev:Jag tycker det är en smula intressant att det är samma person som skickade mailet om att fira med skumpa som är den på migrationsverket som "larmat" om att apatiska barn vanvårdas medvetet....
Markus skrev:Varför?
korvgubbe skrev:......självklart därför att jag tycker det är underligt att hon verkar vara den enda klarsynta som har upptäckt kommunistkonspirationen!![]()
Markus skrev:Insinuerar du att flyktingbarn inte utnyttjats cyniskt?
Jag tror att en jävligt stor del fejkar, eller så är det nån sorts hypokondri (vilket ju också är lite fejk men det är ju ungefär likadant som att vara sjuk på riktigt). Tycker det är skumt att just sverige ska ha så hemskt många av dom.korvgubbe skrev:Insinuerar du att huvudelen av de apatiska flyktingbarnen bara fejkar?![]()
....spännande att du verkar lyssna mer på någon enstaka polis och en handläggare, som firar utvisningar med champagne, mer än några av sveriges främsta barnläkare...
honkiie skrev:Jag tror att en jävligt stor del fejkar...

korvgubbe skrev:......då har hon ju lyckats väldigt bra champagnedamen....
Barnläkare och psykologer säger ju gång på gång att de fall de sett är äkta.. Ändå sitter alla djävla nötter hemma i TV-soffan och anser att huvudelen fejkar bara för att en kärring som firar utvisningar med champagne gått ut och påstått att hon sett flera sådana fall...
korvgubbe skrev:Ändå sitter alla djävla nötter hemma i TV-soffan och anser att huvudelen fejkar bara för att en kärring som firar utvisningar med champagne gått ut och påstått att hon sett flera sådana fall...
korvgubbe skrev:.....bara en annan, rent hypotetisk fråga:
- Tror du att det bara är lite myspys i sverige man vill åt när man är såpass desperat att man utsätter sina barn för undernäring eller kan det finnas någon annan faktor som gör föräldrar såpass desperata att de är beredde att riskera sina barns hälsa?![]()
honkiie skrev:Kan jämföra med då jag packade bröd (jo jag vet att det inte ens är nära lika seriöst och att jag är lat och dum bla bla bla) så före jobbet kunde jag börja må skitdåligt, ont i huvet, kallsvettas och må illa. Sen sekunden jag ringt och sjukanmält mig så släppte det.
General E skrev:http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=505294&previousRenderType=6
Ibland gör man små grodor, ibland större!![]()
Chrille skrev:I övrigt är det som vanligt - Korvgubbe har rätt och övriga är ute på bärtur. Och det är INTE ironiskt menat.
Chrille skrev:I övrigt är det som vanligt - Korvgubbe har rätt och övriga är ute på bärtur. Och det är INTE ironiskt menat.

ah17 skrev:Det blev ironiskt ändå, ganska bra för betyg för bondkomik.
slangarn skrev:Klart att de ska fira, billigt med dyraste skumpan om man jämför med vad de skulle kostat staten.....![]()
slangarn skrev:Klart att de ska fira, billigt med dyraste skumpan om man jämför med vad de skulle kostat staten.....![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |