Grizzly Man-dokumentär

• Thread starter Thread starter Snorfen
  • Start date Start date

Snorfen

Guest
Tycker ni Steve Irwin,Wildboys mfl.tangerar gränserna för hur folk utsätter sig för ibland vansinniga saker för att komma nära djuren,så ska ni se denna film!

Man blir berörd hur mkt han älskade dessa björnar och glädjen han visar när han berättar om sitt liv i Alaska.Men samtidigt så funderar man var det någonstans gick fel....Ena stunden en charmig berättare för att sedan bli helt psykotisk,narcisstisk och hatisk mot samhället i stort.
Tragiskt människo-öde.
Se den och döm själva!
En galenpanna eller en som helt enkelt inte passade in i vår värld....

Jag röstar faktiskt på Dåre. Det var ju bara en tidsfråga innan någon björn skulle lacka ur o käka upp han.

Mr o skrev:
2068699 Jag röstar faktiskt på Dåre. Det var ju bara en tidsfråga innan någon björn skulle lacka ur o käka upp han.

Jomen!Känns någonstans under filmens gång att det var en långt utdraget försök till självmord på ngt sätt som till slut lyckades....sen att han klarade 13 somrar är helt vansinnigt!
Men tjejen han hade med sig på slutet var ytterst tveksam till allt,trots detta stannade hon.

Scenen när han sitter och klappar björnbajset är helt absurd...men nu ska jag inte berätta mer!
Riktigt frisk kan man knappast kalla snubben....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg