Grillfest imorgon 5/5!

• Thread starter Thread starter Dropdead
  • Start date Start date

Dropdead

Guest
Välkomna till festen som har blivit tradition, till vårens största invigning och en helkväll i goda vänners lag (och är det inte några du känner, så har du fått ett gäng nya vänner innan kvällen är slut)! :fyllisar

På lördag smäller det alltså; vi slår upp grillarna vid 16-tiden och sedan sitter vi och har det mysigt långt in på sena natten/morgonen.
Medtag engångsgrill, något att äta samt dricka, kanske en filt och några varma kläder till de kyligare timmarna.

SMHI har ju utlovat grillväder, så passa på! :)

Då ängarna är stora får MÅNGA plats, tag därför med dig precis hur många vänner du vill!

Vi håller till på ängen intill Kvibergs kyrkogård (men vi är inte i närheten av några gravar, så vi är inte alls så morbida som det kan låta...:rolleyes: )
Det finns gratis parkering i närheten och vill man ta hojen går det säkert utmärkt att ställa den i gräset bredvid.

Vi är uppe i ett femtiotal personer som lär grilla nu och ju fler som dyker upp desto roligare! För den lekfulle finns brännbollsrack och kubb samt lite andra fyllespel. :tummenupp

Karta:
kartakyrkogrd.jpg

Väl mött! :)

Den där kartan är bara så jävla klockren, jag ska försöka få med mig mitt kvällssällskap ;).

Jättekul om fler dyker upp! :yoparty

Det är bara att komma dit och slå sig ner, finns ingenting att frukta och alla är jättesnälla och trevliga. :)

Ahhh, precis den grillfesten min granne just övertalat mig o gå på. Ja, stortryne, gaset och en kille till kommer.

Kanske kan man orka sig dit trots att jag mest går runt med däppt näsa och hostar idag, men vem vet?

Satans också...de hade varit dretsköj ju.
Men jag e bjuden på inflyttningsfest.
Hoppas det blir fler grillpartyn...

Peter...

Kul att en hel del av er dök upp! :)
lite ledsen att jag inte hade tid att sitta ner och prata längre med allihop bara, det var ju så många där så jag ville mest mingla runt och vara överallt samtidigt. :)

Bilder finns. Kan slänga upp någon dag då jag är lite piggare. :tungan

Last edited:
Kul att en hel del av er dök upp! :)
lite ledsen att jag inte hade tid att sitta ner och prata längre med allihop bara, det var ju så många där så jag ville mest mingla runt och vara överallt samtidigt. :)

Bilder finns. Kan slänga upp någon dag då jag är lite piggare. :tungan

fa** att man var borta i helgen....mer sånt!!

Last edited by a moderator:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...