Grilla torsdag 1/4

Supertack för en superkväll och supertack till skjutsen hem .... men ni va kassa att ni inte ville ha en whiskey vid 0300!!!..... heheheheheheh

Det låter som att det blev klass på tillställningen? "Första grannen var inne o klagade på volymen vid 1" :hihi Tur att jag och ungarna gick 10. Mätta o belåtna!
Sjysst kväll och trevligt sällskap! :tummenupp Tack!

Tack själv alla som var här. Jag hade en riktigt trevlig kväll :tummenupp

Nu väntar vi på inbjudan till alla andra grillfester. Blir säkert fler här men då får det gärna vara lite varmare ute :)

ja var påväg ti nova för att leta efter en jacka sen skulle jag ti Nilsson_ i malmö :tummenupp

Aha där ser man du kunde ju ringt mig jag har en gammal jobbe jacka som ligger här hemma och skräpar du kunde fått den. Hur som helst så missa du en trevlig grillkväll :tungan

Nu var det väl inte riktigt hos Nilsson_ du var. Även om det var han som lagade maten. :tungan

jajaja petiteser, Nilsson_ bor väl praktiskt taget där :rofl /sajklan

Aha där ser man du kunde ju ringt mig jag har en gammal jobbe jacka som ligger här hemma och skräpar du kunde fått den. Hur som helst så missa du en trevlig grillkväll :tungan

Du missade också en trevlig kväll i malmö :tummenupp /sajklan

Last edited:
Supertack för en superkväll och supertack till skjutsen hem .... men ni va kassa att ni inte ville ha en whiskey vid 0300!!!..... heheheheheheh

tror att tillome att dena dära sista groggen i bilen på vägen hem blev lite mycket:sjuk

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien