grilla ikväll?

kommer inte ska ner till harrys me sofi o sofia o ida... ha de så skoj där ute... de lär vi ha på harrys ;)

Klubb Akut på Harrys ikväll, och jag ska också vara där! Tycker alla som kan och vill ska släpa sig dit :arsele

Klubb Akut på Harrys ikväll, och jag ska också vara där! Tycker alla som kan och vill ska släpa sig dit :arsele

Det står "STENHÅRD" vid din avatar, då går man idag till Cantina där det spelas "tuff musik" , inte fjolla runt på Harrys.

Ses i dimman:yoparty

Det står "STENHÅRD" vid din avatar, då går man idag till Cantina där det spelas "tuff musik" , inte fjolla runt på Harrys.

Ses i dimman:yoparty

Juggepolka är väl för tusan inte tuff musik?? :D
Har bara varit där en gång och det var inte riktigt min kopp te. Vi får se hur det blir, kanske kan ge det en chans till.

Nämen vafan, det där är ju bra skit! Varför har du inte tipsat om det tidigare? :tungan
Trodde bara det fanns PL13 (blä) eller Bara Rock (blä) för män med hår på bröstet...

du får hålla utkik efter två långa tjejer med rött hår och svarta kläder, en kort blond tjej och en blond tjej med vit överdel och svart kjol ;)
Ska hålla koll efter er, kan inte finnas såå många rödhåriga där :tummenupp

Nämen vafan, det där är ju bra skit! Varför har du inte tipsat om det tidigare? :tungan
Trodde bara det fanns PL13 (blä) eller Bara Rock (blä) för män med hår på bröstet...

Ska hålla koll efter er, kan inte finnas såå många rödhåriga där :tummenupp

well, hittade du oss? haha

Nä jag tror faktiskt inte det! Fattar inte hur jag kunde missa er..
Jag började jobba 6 i morse så jag var inte där särskilt länge. Kom ni sent eller?

Nä jag tror faktiskt inte det! Fattar inte hur jag kunde missa er..
Jag började jobba 6 i morse så jag var inte där särskilt länge. Kom ni sent eller?

fattar inte jag heller eftersom vi alla var uppe o skakade rumpa på bardisken o borden typ... :näsblod vi kom väl dit vid halv ett kanske?

Åfan.. Jag såg folk som dansade men jag har aldrig träffat er förr så jag känner inte igen er. Hoppas ni hade jävligt kul iaf! Kan upplysa om att det var underbart att jobba morgonen efter :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger