zeb.lovehell
Ny medlem
Jepp det var skönt . Sitter o kollar väst till Marika nu .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Marie kommer snart skicka ut mail om märken + tröjaDet va ju bra att vi kom överens om märkena så att vi kan få grejerna snart.
Marie kommer snart skicka ut mail om märken + tröjaTack alla som kom på årsmötet
![]()
Här kommer lite länkar på det vi pratade om.
http://www.glidarhoj.se/
http://www.mcsverige.com/index.php?cat=33'
www.harleyforum.se
Har gjort så att på forumen som jag är inne skriver på så kommer det upp en länk till klubbsidan i min signatur.![]()
Klockrent om vi får tröjorna snart. Mötet gick ju kalas bra. Ska ju bli varmt i veckan men regn tyvärr. Suck!!!!!
Ja nu ligger man sömnlös! Sålde trajan sent igår med en tår i ögat!
Ska sluta åka hoj nu, nä knappast jag går tillbaka till min första dröm hoj! Den där speciella hojen som jag ville ha från första början. En buell xb12s hoppas man blir nöjd och äntligen hittat rätt denna gånghar väl bytt hojar ca 20 ggr på snart 6år.
Glöm inte att kolla i karlendern, på griffinbikers.com det är mycket aktiviteter och samåkningar både nu och på gång.
Ja här är listanhahaha, det blev en lång sovmorgon för digjag gick precis upp
tackar min underbara dotter för att hon sov till kl 7 och inte 5:30 som hon brukar.
tycker synd om dig gubben, men du kan väl göra en lista här så folk kan få se hur många hojar du avverkat denna säsong 2010![]()
Grattis Tim till din nya hoj =) jag kommer att börja göra en ny lista för 2011 här för bara dig =)
Tims avverkade hojar 2011
Street triple R
Buell xb 12
Skönt att Borstis är inne på sin andra för säsongen när jag mår lätt dåligt tanken på att behöva börja köra så man mjuknar lite inför första repan 28-29 april.. Jag vill verkligen inte behöva köra när det är såhär kallt..
Galet!
hahahaGrattis Tim till din nya hoj =) jag kommer att börja göra en ny lista för 2011 här för bara dig =)
Tims avverkade hojar 2011
Street triple R
Buell xb 12
hahaha![]()
![]()
vad sägs om en ny aktivitet? vi anmäler oss till grabbalvan?
![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing