Blip
Dum spiro, spero
HAHA och du gnäller på mig att jag byter hojar som kalsongerdu har ju inte ens kört 200mil på din!!! Nääää köp en honda cb1000r istället
![]()
Nej för fanken. En sån måste man ju vara rädd om!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HAHA och du gnäller på mig att jag byter hojar som kalsongerdu har ju inte ens kört 200mil på din!!! Nääää köp en honda cb1000r istället
![]()
![]()
![]()
Precis dubbelt så roligt???
Den har ju fyra (4) cylindrar!![]()
Precis dubbelt så roligt![]()
App app app.... Hälften så roligt! Bara 250cc / cylle![]()
Jag tror på den tesen med. Hämtar min nöjesmaskin imorgon hursomhelst. Hoppas på några varma dagar till framöver. Måste få svina lite med nya hojen!
Summa på året blir då:
3st sålda hojar
2st köpta
2st segelbåtar
1st såld
Förresten, lite pinsamt att ha en motard och inte kunna slanga![]()
Precis dubbelt så roligt![]()
nää visst skulle jag kunna byta till motard igen men vill kunna åka mer än 5mil utan att beställa ny röv på postorderSååå sweeet, måste lägga upp några bilder sen, så vi får se på skönheten. själv blir det inge mer åka denna säsong
bra då har jag någon att träna slangning med nästa säsong
du vet ju inte vad som är kul, det är ju problemet med dig kisstratt, är det inte bara att sälja skräpet du haroch byta till en riktig hoj, jag menar har du redan bytt så många ggtr så kan du byta igen
![]()
och denna gång bli nöjd på riktigt![]()
nää visst skulle jag kunna byta till motard igen men vill kunna åka mer än 5mil utan att beställa ny röv på postordermen man kan ju inte sticka under stolen att dom tigger bus
![]()
Respektdet är ju i och för sig sant, beror väl på vilken hoj man väljer, min hoj är nice att sitta på, men superduke R är ju bara en pappskiva att sitta påfast den är ju sjukt snyggare
din duger![]()
Sååå sweeet, måste lägga upp några bilder sen, så vi får se på skönheten. själv blir det inge mer åka denna säsong
bra då har jag någon att träna slangning med nästa säsong![]()
Klart och betalt! Nu står den i garaget! Testkörde 200 meter i blötan, svårt att säga något konkret men visst är det kul när det spinner vilt
Edit: numera nyvurpad och klar, man köper en motard för att vara lite mer safe. Men när man kör så drar man i backen efter 10 minuter
Ska beställa blinkers idag!
Hela skinnstället blev upprivet också![]()
så nice att det är klartdock inte så bra att du redan har klotat
som tur var så hände det inget allvarligt eller ?
Nä det är lugnt. Svullet knä är allt! Ska sanningen fram så är kläderna på bilden det jag hade på mej. "Ska bara testa en liten sväng" det är tydligen då det händer.
Tur att du inte skadade dig mer än så!! Välkommen tillbaka till hojvärldenKlart och betalt! Nu står den i garaget! Testkörde 200 meter i blötan, svårt att säga något konkret men visst är det kul när det spinner vilt
Edit: numera nyvurpad och klar, man köper en motard för att vara lite mer safe. Men när man kör så drar man i backen efter 10 minuter
Ska beställa blinkers idag!
Hela skinnstället blev upprivet också![]()
Tur att du inte skadade dig mer än så!! Välkommen tillbaka till hojvärlden![]()
Tack för det, det värmer! Passade på att göra vurpa nummer två idag dock. Nu gick det sakta i leran så i princip stillastående
Fan så skoj det är Braap braap BRAAAP. Nu med crashpuckar, öppnad luftburk, 15 drev fram och modifierad momentstrypning! Skaffa en ni med! Det finns ju skitmycket parkeringar, skogsvägar, cykelbanor mm
ja den bjuder jag påhihihii fan vad skoj, mmm.. man blir ju sugen som fan, längtar till våren
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden