GRIFFIN BIKERS Ny Mcc-klubb i Norrköping

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Superduke -08
GRIFFIN BIKERS Ny Mc-klubb i Norrköping

Information
Då har norrköping fått tillökning iform av en ny mc-klubb/förening som kom att få namnet Griffin Bikers.

Grundarna till mc-klubben är två goda vänner. Anledningen till att just denna mc-klubb startades var för att det finns dåligt med klubbar i östergötland som vänder sig till alla typer av människor och motorcyklar.

Tanken var att man skulle förena alla typer av hojar och ha roligt tillsammans och knyta nya vänskapsband, oavsett om man åker custom, sport, touring eller fighte, eller vad som än faller i smaken.

Namnet samt loggan för Griffin Bikers togs fram genom att vi ville symboliskt visa skildringen mellan de olika hojkategorierna, gripen på loggan tyckte vi symboliserade detta på bästa sätt.

En förening som kommer att genom kameratskap :fyllisar och god anda, främja all typ av mc-åkning samt mc-intresserade människor, spelar ingen roll om du är ung, gammal, tjej, kille, mc-kort eller inte, alla som delar vårat intresse och passion för mc är välkommna att söka medlemskap.:banana

Medlemskap söker man skriftligt till klubben, som sedan via styrelsen tar kontakt med berörd/berörda personer för vidare information(kontaktuppgifter se nedan).

Vid intresse kontakta oss på:
griffin_bikers@hotmail.com

Last edited:
Stort Tack!!

Hej

Skulle vilja Tacka alla blivande medlemmar i klubben för bra respons på infomötet och alla som kom på första årsmötet, mycket information han vi plöja igenom, jag är mycket nöjd med utgången.

Jag tror att det kommer bli ett bra första år för denna klubb och ser fram mot ett nytt möte:fyllisar och självklart nya blivande medlemmar.

ännu en gång ett stort TACK!!!!!:hoppa

// Kim :smasha

Aktivitet med GB

Första Årets Aktivitet!!

jaha, först vill jag önska alla nya medlemmar välkommna:krama till klubben, kul att det är fler och fler som hör av sig till oss.

vi hade årets första aktivitet nu i lördags 13/2 uppe på eurobowl med bowling och mat, och mycket dricka. det blev lyckad kväll med utgång senare under kvällen.
jag ser fram emot nästa aktivitet, som kommer att komma i slutat av april/början på maj, då är även de som är intresserade och har hört av sig till oss välkommna.

klubben har ju trots låg säsong, från sep. växt från 4 personer, till 17. kommer verkligen att bli roligt och se var detta kommer att sluta:banana

tack än en gång Seee U soooooooon:) /ordf.

Medlem

Hej har försökt att maila er men ej lyckas.

Jag vill gärna bli medlem. För jag känner inga som åker hoj så det skulle va kul att lära känna lite folk som har samma intresse.

Mvh Håkan

hakanfyhr@hotmail.com

Nu är det snart dags för klubbens andra akivetet och hoppas den blir lika lyckad som den första och att vi växer änumer nu när vi börjar vissa oss på vägarna också :)

kör med huvudet, men se till att ni har roligt också på vägarna :P.
Mvh Andreas v.ord.

Hur är det i klubben? Har ni några roliga aktiviteter på gång?

/I.cke medlem

Hur är det i klubben? Har ni några roliga aktiviteter på gång?

/I.cke medlem

Jovars, det är 1:a maj kortegen på lördag:banana, sen kommer det att komma lite samåkningar, men vi kommer har en rolig eftermiddag på vildmarkskampen 15:e maj, då kommer vi köra crosskart, fyrhjuling och dirtbike:yoparty

något som låter intressant???

// ordf.

Absolut!

Inte 1:a maj. Tänkte stå och titta på er andra då istället och spara kopplingshanden! Följer däremot mer än gärna ut på en samåkningstur en senare dag om det är ok!

Absolut!

Inte 1:a maj. Tänkte stå och titta på er andra då istället och spara kopplingshanden! Följer däremot mer än gärna ut på en samåkningstur en senare dag om det är ok!

det gör du rätt i, jag sj kommer att hänga på kameran :D så att vi får några schysta bilder,
men PM mig din E-mail adress såkontaktar jag dig när det blir dags.

//ordf.

Last edited:
Halloj!

Då var 1:a Maj kortegen avklarad, ett stort tack till alla de som ställde upp och representerade klubben. såg riktigt bra ut. nu har vi något att se fram emot till nästa kortege =)

vill även hälsa de nyaste medlemmarna varmt välkommna, det är roligt att se klubben växa i den takt vi aldrig trodde att den skulle.

ser fram emot fler nya medlemmar som kommer att tillkomma under den kommande säsongen 2010.

kör försiktigt ute på vägarna.

mvh ordf.

Stort TACK!!

vill tacka alla som kom på grillpartyt som vi hade i helgen, blev en del dricka, god mat och fin fint väder.

Årsmöte!!

då har vi haft vårat andra årsmöte, och det gick väldigt bra, det blev en del omstuktureringar i stadgarna som färgkombinationen på märket ändrades lite, så nu väntar vi på nya provmärken =),

det har tillkommit en del nya medlemmar, hälsar alla de varm välkommna in i klubben.

vi kommer att försöka att åka på de träffar som dyker upp framöver. så som:

- ironhorse
- mc-dagarna
- bikemeet
- lelleträffen
- trasdockan
- bandagar
- bkk

mm.

det kommer även lite andra aktiviteter som inte ar med mc-åkning att göra.

drive safe

Bilder

Några bilder från dagens övningar!

Tack för turen :tummenupp

Bifogat

• IMAG0076.jpg
    IMAG0076.jpg
    261.7 KB · Visningar: 238
  • IMAG0077.jpg
    IMAG0077.jpg
    270.4 KB · Visningar: 240
  • IMAG0078.jpg
    IMAG0078.jpg
    266.1 KB · Visningar: 188
  • IMAG0079.jpg
    IMAG0079.jpg
    262.9 KB · Visningar: 231
Till ALLA!!!!!

er som är nyfikna på klubben och har funderat på att gå med, eller åka en sväng med oss.

Nu har ni chansen, söndagen den 11 juni om vädret tillåter så åker vi en sväng. ni som har frågor funderingar kan prata med oss i styrelsen direkt.

träffas på Whirlpools parkering som ligger mitt emot shell vid öb i Norrköping kl 13:00.

om åkningen blir inställd så kommer jag annonsera detta i denna tråd.

har ni några frågor redan nu skicka mail till griffin_bikers@hotmail.com

mvh Styrelsen

Last edited:
Hej Alla!

verkar bli suveränt väder idag, så det kommer bli åka av enl. ovanstående inlägg.

hoppas att så många som möjligt dyker upp =)

/ styrelsen

skulle vilja tacka de som dök upp i söndags trotts värmen, hoppas att de som deltog kände sig nöjda med turen.

ni som hade tänkt komma men pga förhinder inte kunde så kommer det en ny körning inom kort. håll koll här i tråden bara.

på återseende.

// ordf.

Last edited:
Dålig fart på tråden!! Vakna nu bikers semestrarna är slut:arsele Jag har iaf en ny raket under rumpan:yoparty sp1 rules:yoparty

Bifogat

• RRE954-1001.jpg
    RRE954-1001.jpg
    94.3 KB · Visningar: 110
Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back