Gresa fest(me några kräft jävlar)

hmmm nja får nog fundera på de..... kommer ju kännas konstigt dom veckorna han inte är här ... leksakerna ligger framme matskålen står orörd ingen som möter en vid dörrn ja du vet:rolleyes:

men nu e han påväg hemmmåt igen iaf :gråta

neeeeej lillpöjk borta vem ska nu säga hur söta och bäst vi e :gråta

men herregud sicken jävla fest de måste ha varit...har inte ett jävla minne av att jag ens va i närheten av carros place....eller...hmmm, finns de mer än en kaj som e en glad skit?

Ja jag get inte men kan ju finnas en kaj i varje hem kanske :yoparty

Tack så jättemycket alla :)

Sitter är och är tårögd och längtar tillbaka, saknar er apmycket!

men lillpojken inte va tårögd :( vi saknar dig ju oxå du e ju våran lillpöjk ju:pannkyss du får lyssna lite på im yours ;)

Jag har lyssnat på den hela vägen hem, satt och log med tårarna i ögonen och tänkte på er och hur kul det var. Kommer aldrig glömma den här helgen som har vart den bästa i hela mitt liv.

Jag har lyssnat på den hela vägen hem, satt och log med tårarna i ögonen och tänkte på er och hur kul det var. Kommer aldrig glömma den här helgen som har vart den bästa i hela mitt liv.

Låter bra :).

Andreas, hur var din dunderfest som du valde att prioritera framför denna?

det har vart ett nöje att hahaft dig här med.. våran lilla lillpöjk :(

:pannkyss
Det är snart halloween...

Låter bra :).

Andreas, hur var din dunderfest som du valde att prioritera framför denna?

Den sög såklart...
Men anledningen att jag dissade denna va ju för den va så långt bort...
Jag va inte normal i skallen efter sthlmsresan o allt dedär..va ju tvungen o stanna hemma o kurera mig från den, ja lixom du vet hur man blir när man vart i sthlm...psykoby :näsblod

Men nästa gång e ja änna redo...

Last edited:
:pannkyss
Det är snart halloween...

Den sög såklart...
Men anledningen att jag dissade denna va ju för den va så långt bort...
Jag va inte normal i skallen efter sthlmsresan o allt dedär..va ju tvungen o stanna hemma o kurera mig från den, ja lixom du vet hur man blir när man vart i sthlm...psykoby :näsblod

Men nästa gång e ja änna redo...

har väll tyckt du vart väääldigt grinig på sistonne:pannkyss

=)... jaa sthlmsresan tog hårt på mig.. sen va de bara jobb jobb jobb direkt efter de o fram till festen... ja va tvungen att stanna hemma annars hade ja inte bleve normal förrns nästa år typ...

ja du har verkligen inte vart trevlig mer dryg och sådär men bra du mår bättre nu och blir lite mer normal.. :arsele

samma här har änna vant mig dessa 3 nätter vid att lägga ut armen få en liten niklas som kryper upp jämte en som man kan stryka på kinden pussa i pannan å somna tryggt jämte:pannkyss

samma här har änna vant mig dessa 3 nätter vid att lägga ut armen få en liten niklas som kryper upp jämte en som man kan stryka på kinden pussa i pannan å somna tryggt jämte:pannkyss

ja visst va han mysig att sova bredvid och stryka på kinden... sen såg han ju så oskyldig ut med :gråta

Märk väl att ALLA tjejerna på festen som e med här tjatar bara om dig.. så nästa fest så kan du dyka upp så går vi andra till kyrkofesten brevid med slips o cardigans o lofers

Hehe. Men då kommer åtminstone jag dit och snor öl. :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...