Gresa fest(me några kräft jävlar)

Helvete vad bitter du är Andreas :hihi. Jag ska adda dig på msn nån dag och prata vett med dig så du blir lite gladare!

Last edited:
Hehe nu sitter jag å Cluless e sketfulla å skall hämta upp niklas om 2,5 tim på DHL centralen då vi satt han på en lastbil me svett Leffe från skelefteå.

Så nu skall vi in i bastun å fortsätta skråla till Eddi-kräftkalas sen skal vi göra oss vackra lukta gott för att hämta upp han å elle så vi alla fyra kan krypa ner å ge han all kärlek han förkänar *att bli förstörd vid ringa 18 ålder stackare*:tuttar :tuttar :tuttar

Sen i morgon skall vi väcka han med kramar å pussar å grogg på sängen:fyllisar

hoppas bara att inte svett Leffe tjötat stora hål i huvet på han i lastbilen på vägen ner me alla björnjaktshistorier från norr:tungan

Hehe nu sitter jag å Cluless e sketfulla å skall hämta upp niklas om 2,5 tim på DHL centralen då vi satt han på en lastbil me svett Leffe från skelefteå.

Så nu skall vi in i bastun å fortsätta skråla till Eddi-kräftkalas sen skal vi göra oss vackra lukta gott för att hämta upp han å elle så vi alla fyra kan krypa ner å ge han all kärlek han förkänar *att bli förstörd vid ringa 18 ålder stackare*:tuttar :tuttar :tuttar

Sen i morgon skall vi väcka han med kramar å pussar å grogg på sängen:fyllisar

hoppas bara att inte svett Leffe tjötat stora hål i huvet på han i lastbilen på vägen ner me alla björnjaktshistorier från norr:tungan

Jahopp... så det är den behandligen han får nu när inte jag e me.. jaja...
Ja hade ju inte vare svårövertalad men visst...hoppas han får njuta nu då så han inte gnäller så förbannat mer...

Ja hade ju inte vare svårövertalad men visst...hoppas han får njuta nu då så han inte gnäller så förbannat mer...

Det kan du gott ha, halva SH har försökt att få med dig men det passar sig ju inte och nu gnäller du ännu mer. Nee, nu får du kamma dig Andreas :).

Det kan du gott ha, halva SH har försökt att få med dig men det passar sig ju inte och nu gnäller du ännu mer. Nee, nu får du kamma dig Andreas :).

Ingen som försökt me nå speciellt..
Lixom "jo klart du ska komma, de måste du" hjälper inte så långt..
Man lär komma med nå lite mer övertygande....

Aja,, de e grejsafest.. då ska Harry Plopper vara med på ett hörn väl?

men han e inte min kompis för de ju :'(

du kunde ju me få den behandlingen de e bara dra hit nu vet ja :P tror ja ska ta en ytterplats på sängen dock:gnissla

Last edited:
jaja det blri väl naken bad i bastun ikväll och orgie hela kvällen i carros säng hoppas jag annars kommer inte jag och häggen

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!