Gresa fest(me några kräft jävlar)

när man e gammal o stel så säger ryggen upp sig samtidigt som den ändå kräver avgångsvederlag om man sover på golvet.. ungefär

Klenis.. du kan få sova med mig i bilen nästa gång jag kommer upp. har du tur så kanske jag kommer ihåg kupévärmaren och möjligtvis ett liggunderlag den här gången :D

btw. vad är det för fel med att åka hoj dit? om jag inte jobbat skulle det ha blivit en perfekt avrundning på hojsäsongen..

nån?...nåågra..

japp de e i borås.

ANDREASNO: va e de för fel med att sova på golvet?? ;)

när man e gammal o stel så säger ryggen upp sig samtidigt som den ändå kräver avgångsvederlag om man sover på golvet.. ungefär[/QUOTE]

men då e de ok om jag nu skulle hamna på golv plats om ja använder dig som huvudkuddee då???

Klenis.. du kan få sova med mig i bilen nästa gång jag kommer upp. har du tur så kanske jag kommer ihåg kupévärmaren och möjligtvis ett liggunderlag den här gången :D

btw. vad är det för fel med att åka hoj dit? om jag inte jobbat skulle det ha blivit en perfekt avrundning på hojsäsongen..

Meeeeeen ja har ju sagt till dig att sjukanmäla dig ju :tungan
Lyssna nu på vad jag säger ja blir ju gammal idag ju haha:gnissla

Fan va gött då slipper ja ta med en sån iaf hehe :D:yoparty

Last edited:
Meeeeeen ja har ju sagt till dig att sjukanmäla dig ju :tungan
Lyssna nu på vad jag säger ja blir ju gammal idag ju haha:gnissla

Jag vet... men i det här fallet får jag räknas som en svikare :gnissla Sista lediga dagen idag och jag har fortfarnde inte bestämt mig om det blir ngt onsdagsåka..

Jag vet... men i det här fallet får jag räknas som en svikare :gnissla Sista lediga dagen idag och jag har fortfarnde inte bestämt mig om det blir ngt onsdagsåka..

men men men mig då??? jag sitter här på en lektion med galne proffessorn som inte har insett att om han pekar med laserpennan på den ena skärmen i klassrummet så ser inte vi andra de som sitter framför den andra...
:va :D

inte svika :( de e ju inte kul ju ;)

neeh vette fan....

jooooooo säger jaaaaaa!!!:fatta!

Last edited:
men men men mig då??? jag sitter här på en lektion med galne proffessorn som inte har insett att om han pekar med laserpennan på den ena skärmen i klassrummet så ser inte vi andra de som sitter framför den andra...
:va :D

inte svika :( de e ju inte kul ju ;)

jooooooo säger jaaaaaa!!!:fatta!

:S... men ja känner mig inte så jävla sugen på 30 mils enkel resa för en liten fest just nu....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT