Grenrörs skydd till KTM 640 LC4 ??

cricka

Cricka
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Byte pågår..
Halloj!

Har nyss bränt brallerna på grenröret p.g.a vind & glömt att strypa åt benet nertill.. Asså på andra hojar finns en slags "sköld" över grenröret som hindrar att man bränner sig. Jag har inte lyckats hitta det till min 640 LC4?? Bifogar en bild för bättre förklaring om var jag vill ha skyddet :tummenupp
grenror.jpg

Var inte blyga med svar, skulle kännas skönt med ett skydd som hindrar brännskador vid eventuell omkullkörning..

Skulle oxå vilja ha ett, min son på 3 år, gillade färgen när pappa kom hem från jobbet och tog ett redigt tag.....
Vad gör man när någon man älskar skriker rakt ut av smärta.....fundera på det ni, jag vet!!!!!
Så jag tror inte han tar där igen men det finns andra barn på området som kanske oxå vill känna på färgen....å det bessparar jag ALLA föräldrar.

Så hittar du nåt, berätta !!!

Avgasbandage ser ju för jävligt ut, men har en funktion...

K.

Lelles har ett skydd som ser skapligt ut,

Art nr: 24-100
199 kr kostar det

Ja kollade in den på Lelles, verkar ganska ok å färgen va inte långt ifrån passande till ktm.. Ska fundera lite över saken. Om jag hittar något bra lägger jag upp en bild :tummenupp

Ja kollade in den på Lelles, verkar ganska ok å färgen va inte långt ifrån passande till ktm.. Ska fundera lite över saken. Om jag hittar något bra lägger jag upp en bild :tummenupp

Den finns i alu färg med, vet inte om den finns med i katalogen

Uppdatering!!

En polare håller på att försöka fixa ett skydd i rostfritt efter en ritning jag givit honom. Hoppas att det blir något av det bara :tungan

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D