Greker.

Yamaha_Fille

Väntar på våren.
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
Silver Retta -03, Akrapovic slip on, Öhlins styrdämpare.
Fan vad kassa de var i publiken på 200meters finalen. :3freak

Bättre att dom ringer hem till Kenteris och buar. :)

Jo, men som man brukar säga: "redan de gamla grekerna....". De anser sig nog ha särskilda befogenheter i de här sammanhangen.

dopade sina unga som tränade, 131 unga dog under dom senaste 4 åren....
Tror nog fan alla fotbollsspelare i em som spela för grekland var dopade oxo

Man har ju fått lite fördomar om att vissa Italienare är sällsynt mottagliga för konspirationsteorier, efter fortbolls EM.

Känns som även några greker har dragning åt samma håll tyvärr. Trist trist.

Kul att vinnar tiden vart såpass bra ändå och att gamle-goe-Fredricks kom 4:a.

Markus skrev:
Ja, det var pinsamt av Dom [tm]. Så skulle aldrig Vi [tm] gjort. :arsele

Finns säkert några här hemma som i sin dumhet hade försvarat ev. dopade svenskar.

MEN med tanke på hur Ludmilla mer eller mindre drevs i Landsflykt efter att ha dopat sig under sin bob-träning är jag rätt övertygad om att reaktionen varit en annan om skandalen gällt några av våra andra idorttshjältar. SÄrskillt om det inträffat under ett pågående mästerskap på hemmaplan. Tror den svenska friidrottare som gör samma tabbe fått köpa sig en enkel biljet till Monaco!

korvgubbe skrev:
Finns säkert några här hemma som i sin dumhet hade försvarat ev. dopade svenskar.

MEN med tanke på hur Ludmilla mer eller mindre drevs i Landsflykt efter att ha dopat sig under sin bob-träning är jag rätt övertygad om att reaktionen varit en annan om skandalen gällt några av våra andra idorttshjältar. SÄrskillt om det inträffat under ett pågående mästerskap på hemmaplan. Tror den svenska friidrottare som gör samma tabbe fått köpa sig en enkel biljet till Monaco!

Ja, för Vi [tm] är mycket hederligare än Dom [tm]. :hihi

Tycker bara att det är kul att det här med Dom [tm] tydligen är applicerbart ibland och ibland inte. :gnissla

Men jag då, som inte tålde Ludmila ens innan hon åkte fast. Vilken kategori tillhör jag? :va Tycker hon var så jävla dryg, snackade dålig svenska och tjurade ofta om jag inte missminner mig.

/Mr Cynisk

Markus skrev:
Ja, för Vi [tm] är mycket hederligare än Dom [tm]. :hihi

Tycker bara att det är kul att det här med Dom [tm] tydligen är applicerbart ibland och ibland inte. :gnissla

Men jag då, som inte tålde Ludmila ens innan hon åkte fast. Vilken kategori tillhör jag? :va Tycker hon var så jävla dryg, snackade dålig svenska och tjurade ofta om jag inte missminner mig.

/Mr Cynisk

Hur kunde jag veta att Ludmilla var ett dåligt exempel när det var dig jag pratade med...hrm!?

Vi är nog inte särkillt mycket hedligare än dem generellt. Däremot är jag övertygad om att den svenska idrottrörelsen kommit långt under åren med att arbeta mot doping. Så gällande doping är jag övertygad om att Vi(tm) många gånger är hedligare än Dom(tm)..

Tycker inte du att det är aningen anmärkningsvärt att de misstänka bara lämnat 4 dopingprov senaste året medan Klüft, Holm och Christian Olsson lämnat 20-30 per person?

Så återigen.. Vi(tm) har nog mer än många andra mot doping. Kan hänga samman med en f.ö. hård drogpolitik och ett gammalt och långtgående arbete mot just doping.

Skulle vilja fråga en grek personligen om det talas lika mycket om doping där i Media, Skolor, på idrott och t.o.m inom det millitära som det gör här..

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back