Grejen med JJ???

Swanemar

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2012
Hoj
Kawasaki ZX-6R 2007
Relativt nyss kommit in till detta underbara forum och har nästan övergett mina dagliga besök på 9Gag för att istället läsa underhållande och givande diskussioner här.

En sak jag inte riktigt förstått än är dock som rubriken lyder:

Vad är grejen med JJ(CBR)JJ ä.k. Troll m.m.
Har förstått vad de flesta medlemmar har för åsikt osv men finns det någon bakgrund till det som jag missat?:)

Vart medlem i någon månad så är som sagt ganska ny, men något måste vara grunden till allt??:)

Edit: vet ej riktigt vad det är med detta men har redan börjat bilda mig en åsikt angående det men kan va kul att veta storyn;)

Nej, det finns nog ingenting du missat. Det är det som är hela grejen.

125'a, tonåring, vad mer att säga förutom att han och hans kompis(ar) gör som de gör i tyvärr övertrafikerat samhälle :död

Känns väl nästan igen mer eller mindre från allas tonårstid med trimmade moppar och crosshojar, bara att det är lättare att synas i internetvärlden än på den svartvita tiden :hej

Inget ont mot TS, men räcker det inte med alla hans egna trådar och filmer? Oavsett vad man tycker om dessa så kvarstår frågan; Behöver vi verkligen ha en tråd som debatterar "fenomenet" JJ också?

Jag tycker denna tråd borde stängas illa kvickt innan personangreppen börjar hagla.

Finns det ens någon grej.? Uppskattad av vissa hatad av många. Och producerar filmer som Ken Ring producerar låtar. Alltså jävligt många per år men kvalitén kan man väll snacka om. Hans filmer får i alla fall mig att le lite:banana

EDIT: jag har varit medlem här sedan Oct 2008 och jag har fan inte fått någon tråd skapad om mig:(. Så något rätt gör väll killen:tummenupp:tummenupp

Last edited:
JJ(CBR)JJ for president...!

detta är inte ett önskemål utan snarare ett krav... :tungan

Jag tycker denna tråd borde stängas illa kvickt innan personangreppen börjar hagla.

Håller med fullständigt, inte ok att ha en skitsnackattråd om enskilda medlemar. Sen är tråden knappast mc relaterad och har därför inget berättigande i detta forum

Okej inse mitt misstag. Sry alla:) mod kan ta bort tråd om så önskas, (har ingen aning om hur man gör det själv om de går)

Okej inse mitt misstag. Sry alla:) mod kan ta bort tråd om så önskas, (har ingen aning om hur man gör det själv om de går)

tråden kan stängas med JJ kommer att leva föralltid... :crash

grabben är en legend och blotta 16 år fyllda..!

I gbg har han fått smeknamnet bläppe blygdläpp.. glöm inte var ni hörde det först ;)

Äntligen är wheelie kungen tillbaka. Då kanske jag kan lära mig att wheela i sommar med din hjälp :D

Om något år kommer JJ vara en av sporthojs hårdaste hårdgasare, en man en myt en legend. Var försiktiga med att håna honom, det kan komma att hoppa upp och bita er i sadeln en vacker, eller regnig, dag..

Vad fan är grejen med folk som startar trådar i denna delen av forumet som inte ens är mc-relaterade?
Finns en OT-del för sådant trams...
(Ovanstående är absolut inte bara riktat mot TS, folk är ju sämst på att placera sina trådar i rätt kategorier..)

Kul och se att PeterNorth är tillbaka! :fakta

Last edited:
Pöss

JJ är min son och han lär sig med tiden. Alla har vi varit i samma låda och lekt.

Tack pappa<3 Jag lovar å göra DIG stolt<3 Har saknat dig pappa:krama

http://www.youtube.com/watch?v=WMmTPEtaItk&list=FLTmeWPxP0GIDx53g-HHUDGw&index=49&feature=plpp_video

Jag är en Svensk Fjoriz å vi Fjortizar lever livet!
Detta inebär att vi har kul å inte sitter å klagar på allt vi kan!:rofl

We are the King of Sveriges bästa hoj förare!..
Vi är även coolast i moppe gänget!:krama
:squid Sporthojar ska användas inte ha som statyer eller vissa upp sak på korvkiosken!:squid

Tack pappa<3 Jag lovar å göra DIG stolt<3 Har saknat dig pappa:krama

Jag är en Svensk Fjoriz å vi Fjortizar lever livet!
Detta inebär att vi har kul å inte sitter å klagar på allt vi kan!:rofl

We are the King of Sveriges bästa hoj förare!..
Vi är även coolast i moppe gänget!:krama
:squid Sporthojar ska användas inte ha som statyer eller vissa upp sak på korvkiosken!:squid

Vad heter din andra pappa? Alltså Peters sambo eller äkta man/partner, Peter kan ju inte av naturliga skäl umgås med kvinnor/tjejer (förutom möjligen sin biologiska moder) :D

Vad heter din andra pappa? Alltså Peters sambo eller äkta man/partner, Peter kan ju inte av naturliga skäl umgås med kvinnor/tjejer (förutom möjligen sin biologiska moder) :D

Hans tjej heter Megan Fox!
Hon är även min mamma!
Du känner nog igen henne från alla filmer!..:krama
:kär430650_334998146542147_100000958934981_863684_833779010_n.jpg:kär

Last edited:
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...