Green Knights RoadRacing teamsida uppe!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jag tog mig äntligen i kragen och gjorde en hemsida. Det är den första hemsida jag gör sen 1997 då man fortfarande knackade i notepad så det har tagit lite tid. Vad tror ni om den? Kom gärna med konstruktiv kritik och ännu hellre beröm :)

Mycket som inte är klart men kolla teamet, motorcyklar, utrustning och nyheter. Resten kommer i natt om man orkar.

www.greenknights.se

Nice! :tummenupp

Men när jag klickar på en nyhet till vänster får jag en ljus randig bakgrund som gör att det inte går att läsa texten :(

sandstream skrev:
Nice! :tummenupp

Men när jag klickar på en nyhet till vänster får jag en ljus randig bakgrund som gör att det inte går att läsa texten :(

Jag höll just på att lägga till en "flame" ;). Vet inte om det blev så bra men jag vill ju så gärna ha med lite flames... Hmm... :va

Snygg sida! :tummenupp
Dock funkar inte alla menyknapparna, men det är ni kanske medvetna om...

Lycka till! :banana

Riktigt snygg! fast Länkarna längst nere på sidan "Kawasaki" "Johans mc" ........ tycker jag ser lite B:iga ut... annars väldi fin!! :tummenupp

Grymt fin Björn! :tummenupp

...men eftersom gästboken ej ville fungera så önskar jag er lycka till här istället! :)

Snyggt! :tummenupp :tummenupp Men lite större brödtext tycker jag. Och eran sköld borde vara större den syns ju knappt.

Don Quixote skrev:
Jag tog mig äntligen i kragen och gjorde en hemsida. Det är den första hemsida jag gör sen 1997 då man fortfarande knackade i notepad så det har tagit lite tid. Vad tror ni om den? Kom gärna med konstruktiv kritik och ännu hellre beröm :)
www.greenknights.se

- Ändra färg på de översta länkarna till vit
- Större storlek på brödtexten
- Ersätt "KAWASAKI", "JOHANS MC" och "DUELLS" med respektive logotyper alt. bättre färger.
- Har du testat att ha vit/ljusljusgrå bakgrund på mittenfälten och mörk text istället?

Designen i helhet är annars schysst tycker jag! Hör av er när vi ska ta o fixa lite teambilder ;)

Nu ni ligger så gott som hela sidan uppe, inklusive gästboken (som förvisso är ganska ful för stunden). In o skriv nått vettja!

*/ ?>
Back