Green Knights RoadRacing teamsida uppe!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jag tog mig äntligen i kragen och gjorde en hemsida. Det är den första hemsida jag gör sen 1997 då man fortfarande knackade i notepad så det har tagit lite tid. Vad tror ni om den? Kom gärna med konstruktiv kritik och ännu hellre beröm :)

Mycket som inte är klart men kolla teamet, motorcyklar, utrustning och nyheter. Resten kommer i natt om man orkar.

www.greenknights.se

Nice! :tummenupp

Men när jag klickar på en nyhet till vänster får jag en ljus randig bakgrund som gör att det inte går att läsa texten :(

sandstream skrev:
Nice! :tummenupp

Men när jag klickar på en nyhet till vänster får jag en ljus randig bakgrund som gör att det inte går att läsa texten :(

Jag höll just på att lägga till en "flame" ;). Vet inte om det blev så bra men jag vill ju så gärna ha med lite flames... Hmm... :va

Snygg sida! :tummenupp
Dock funkar inte alla menyknapparna, men det är ni kanske medvetna om...

Lycka till! :banana

Riktigt snygg! fast Länkarna längst nere på sidan "Kawasaki" "Johans mc" ........ tycker jag ser lite B:iga ut... annars väldi fin!! :tummenupp

Grymt fin Björn! :tummenupp

...men eftersom gästboken ej ville fungera så önskar jag er lycka till här istället! :)

Snyggt! :tummenupp :tummenupp Men lite större brödtext tycker jag. Och eran sköld borde vara större den syns ju knappt.

Don Quixote skrev:
Jag tog mig äntligen i kragen och gjorde en hemsida. Det är den första hemsida jag gör sen 1997 då man fortfarande knackade i notepad så det har tagit lite tid. Vad tror ni om den? Kom gärna med konstruktiv kritik och ännu hellre beröm :)
www.greenknights.se

- Ändra färg på de översta länkarna till vit
- Större storlek på brödtexten
- Ersätt "KAWASAKI", "JOHANS MC" och "DUELLS" med respektive logotyper alt. bättre färger.
- Har du testat att ha vit/ljusljusgrå bakgrund på mittenfälten och mörk text istället?

Designen i helhet är annars schysst tycker jag! Hör av er när vi ska ta o fixa lite teambilder ;)

Nu ni ligger så gott som hela sidan uppe, inklusive gästboken (som förvisso är ganska ful för stunden). In o skriv nått vettja!

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back