Greatmagazines.co.uk???

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Jag beställde en prenumeration av PerformanceBikes från dem, men har inte fått något nummer ännu, trots påtryckningar. Betalt för en månad sen, mitt "konto" på deras hemsida anger att jag har 10 nummer kvar (av ursprungligen 12) :gnissla

Har jag bara otur, eller är det någon mer som har dålig erfarenhet av dem?

Prenumerar på Bike UK via dom - inga problem.

Dock misstänker jag att svenska posten kan vara ohyggligt långsam (och i värsta fall klåfingrig), särskilt såhär kring jul.

Väntar fortfarande på mitt januarinummer som dök upp hos interpressbutikerna idag.

Men som sagt, ser ut att vara postens fel...

Greatmagazines är ytterligare ett utav alla korkade företag som vägrar att svara på mail... Jag beställde en prenumeration på PB för c:a en månad sedan. Är ganska säker på att det första numret man kunde få var januari-numret '06. Fick också fram att jag av någon anledning hade 10 nummer kvar fast det skulle vara 12. Men å andra sidan stod det att det sista numret jag kommer att få är december '06. Så jag vettefan.. dom kanske bara har gjort någon miss i systemet.

Jag har PB via greatmagazines och de har aldrig strulat.. min gissning är posten, dom brukar slarva bort ganska mycket annat.

Nej, mejlande fungerar dåligt. Jag ringde dem igår, och de förklarade dels att min order var registrerad och allt var i sin ordning, och diffen mellan de angivna 10 återstående numren och de 12 beställda förklarades med att januari och februari redan var avräknade... Får väl se om det stämmer. I går när jag kom hem låg i alla fall Januarinumret där :banana, så det verkar lösa sig, tack för beskeden!

Utlandprenumeratioer brukar ta ca 6-8 veckor på sig innan det fungerar , sen kommer tidningarna som de ska.
Den infon står fö. ofta på pren. infon om man orkar läsa... :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...