GravLaxhatar tråden!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Är gravlax Eckligt?

• Antal röstningar
    0

Dominator-Rocks

Guest
Här är tråden som alla gravlaxhatare har väntat på! :tummenupp

:zpy

img_0258.jpg

Last edited:
Kan inte beskriva med ord hur jEvla Eckligt det är! :fakta

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Äntligen! Det finns inget som kan få mej på så visset humör som när man ska käka julbord, smörgåstårta osv, och så ligger dom där rosa slembitarna där och förpestar hela anrättningen. Ska man servera fisk så kan man väl för fanken servera nåt riktigt istället för smaklös sushi-wannabe. Sen så tror ju dumma svennar att dill å citron smakar "frächt" att ha till, herregud skaffa smaklökar nån gång! Ett hån mot dom stackars laxarna att först slå ihjäl dom och sen fortsätta misshandla dom på det här viset.

Tack för ordet.

Näe.:3freak

Lax kan vara gott. Men bara varmrökt sådan. Och den ska vara perfekt rosa och mör. Annars är all lax eklig.:mattias

ska det vara lax så ska det vara varmrökt med citronpeppar.. helst från spiken:tummenupp

Näe.:3freak

Lax kan vara gott. Men bara varmrökt sådan. Och den ska vara perfekt rosa och mör. Annars är all lax eklig.:mattias

Starta en egen tråd ffs :mad:

GravLaxHatar tråden :fakta

:mad: :mad: :mad: :mad:

Edit: RIktigt jämt mellan folk som anser sig själva vara dumma i huvet och folk som inte kan beskriva med ord hur äckligt gravlax är :hihi

Starta en egen tråd ffs :mad:

GravLaxHatar tråden :fakta

:mad: :mad: :mad: :mad:

Edit: RIktigt jämt mellan folk som anser sig själva vara dumma i huvet och folk som inte kan beskriva med ord hur äckligt gravlax är :hihi

Meh! Jag skrev ju att nästan all lax är eklig. Bara varmrökt kan vara god. Jag hatar gravad lax.:tummenupp

Så jävla äckligt!
Blev bjuden på det när jag var på kurs, var ju fan bara till att tvinga i sig skiten :(

Gravad lax är ju skitgott :tummenupp Ja, jag är väl dum i hövvet då :mad:

Det är ganska dålig, tycker det är störande att folk verkar anta att alla gillar gravad lax när det i verkligheten är rätt många som tycker det är dåligt. Det är ju omöjligt uppdrag att äta en smörgåstårta utan att att det är en massa lax och skit på den.

jag säger bara en sak: EEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!! Gravlax måste vara bland det äckligaste i både smak och konsistens som finns. (Näst efter Blodpudding och kanske före surströmming) :zpy

Man blir smart av att käka gravlax!
Om man är så korkad att man inte gillar det beror det på att man ätit för lite av den.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D