Gratulerar Petter...

• Thread starter Thread starter Taz
  • Start date Start date
Jag är inte förvånad, möjligen då till att det "bara" blev en tredjeplats efter det jag har sett i år. :Bugar

GRATTIS

//B

Stort tack till er alla!

Det känns underbart att ha ett sånt stöd av så många. Hade det inte varit för er, å då menar jag speciellt er som verkligen övertalat mig till att prova tävla så hade jag aldrig stått där på pallen i söndags.

Tror tyvärr inte jag har tid att skriva någon utförlig racerapport närmsta veckorna, har så otroligt mycket att göra på jobbet, men jag ska försöka skriva lite mer senare.

Som ni säkert förstår tyckte jag det här var himla roligt och har därför betalt in och skickat in anmälan till B-race på Gelleråsen 22 juli. Hoppas att jag träffar så många av er som möjligt där!

:banana :yoparty :D

Kreuger skrev:
2280936 å då menar jag speciellt er som verkligen övertalat mig till att prova tävla så hade jag aldrig stått där på pallen i söndags.

Som ni säkert förstår tyckte jag det här var himla roligt och har därför betalt in och skickat in anmälan till B-race på Gelleråsen 22 juli. Hoppas att jag träffar så många av er som möjligt där!

:banana :yoparty :D
För mig personligen så tycker jag inte att det funnits något annat val än att tävla för dig gubben :krama ! Det vore
"A fuckin´ waste of a good talent!!

EDIT: FAN, :huvet drar till Thailand 22:a,(det blir ju trist :rolleyes: ) så det sket sig att komma och heja även denna gång! Men jag håller tummarna på planet :tummenupp

Last edited:
Vad är det här då?
Aja baja tänk om Polisen står i depån

IMG_7278.jpg

Grattis till pallplatsen, det kommer säkert bli flera :tummenupp

Synd att dom inte tävlar på Kinnekulle,för där är du snabbast! :yoparty

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen