Grattis Zeb_Macahan!

Jaså, det är så det ligger till. Man kommer inte igenom dörren utan present, alltså. Får fundera på detta...

Tills vi ses: FETA GRATULATIONER!
 
Grattis Killen! Hoppas du blir bjuden på frukost på sängen idag o att du får många fina klappar.

Ha en skitkul helg!!!


/AC


eftersom du e 24 nu betyder det att du e gammal då? :D
 
Grattis grattis!!!! Du har lätt en av forumets snyggaste bågar :fakta...

Hoppas du fpr en bra dag... Gött å fylla på en fredag å allt...

:hej
 
Annchua skrev:
Grattis Killen! Hoppas du blir bjuden på frukost på sängen idag o att du får många fina klappar.

Atjo, menar du att jag skulle gått upp halv fyra på morgonen & förbereda frukost? Yeah Right! :rofl
Jag mumlade iallafall ett grattis när han väckte mej & gick till jobbet... Nu håller jag på & baka kladdkaka till han iallafall.... :banana

Osså, givetvis. Grattis sötisen!
 
Annchua skrev:
eftersom du e 24 nu betyder det att du e gammal då? :D

Näää... bara snäppet äldre :rolleyes:

Grattis Jens!

Ifall du kommer ihåg mig!

på nummer ett svarar jag tack och på nummer två svarar jag att det tamejfan är dags att vi kanske träffas i sommar?

Du har lätt en av forumets snyggaste bågar

:yoparty :) :D :tummenupp :hihi

Imorn super vi!

kan du fethaja!

Nu håller jag på & baka kladdkaka till han iallafall....

Till honom heter det väl... å mmmmmm... kladdkaka....

Man kommer inte igenom dörren utan present, alltså

:fakta

Grattis din snoris önskar farbror gammelgixxer

Hoppas din minimotouppvisning går som smort imorgon! Det förtjänar du kanske?` :7peta

Å alla ni andra: Tack, det värmer!

//jaG (Jens)
 
Jag har den äran att gratulera... HURRA...HURRA..HURRA...!!!

Ha nu en supertrevlig födelsedagsfest. :fyllisar

Jag har ju "tyvärr" mitt eget födelsedagsbarn att fira...!!! :D

Tjing o kram

//Mad

PS: Emmi... fan kladdkaka som är min favvo..!! :tummenupp
 
Emmi skrev:
håller jag på & baka kladdkaka till han iallafall.... :banana
Grattis ponken! :födelseda

Va!? vankas det kladdkaka??? mums låter som om jag är tvungen att komma över och fika ... (och lämna en mer eller mindre gay present :D )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top