Grattis zajtar!!

Jag säger som min gamle kollega från Elsalvador.

Födelsedagar ska firas ordentligt, man har ju faktiskt överlevt ett helt år till!
(Kanske tillämpbart bland hojåkare med??? tragiskt...)

Grattis! :banana :födelseda :corn :cpparty :klappar :hoppa :öl

tack så mycket alla . tyvärr till hegen så får det firas . så den som vill hänga på ut nu på lördag e mer än välkommen :dricka

zajtar skrev:
2439214 tack så mycket alla . tyvärr till hegen så får det firas . så den som vill hänga på ut nu på lördag e mer än välkommen :dricka

men det är ju kräftskiva dåe!

Fabbe skrev:
2439225 tycker vi kan erövra wcx klubbstugan efter kräftskivan :D
ja du det har du rätt i...:tummenupp

Fabbe skrev:
2439225 tycker vi kan erövra wcx klubbstugan efter kräftskivan :D

Eftersom jag ska på maskerad på lördag, tema "de sju haven", där man kan klä ut sig till hamn***** pirat, sjöman, landkrabba etc, så undrar jag om jag är välkommen till WCX framåt småtimmarna iklädd grym pirat-uniform...

Funderade ett tag på hamn***** men jag har inte de rätta formerna haha.

Ska det bli favorit i repris på lördag då Fabbe, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt att jag åkte hem precis innan sverigedräkten kom på... :yoparty

Alming skrev:
2439233 Eftersom jag ska på maskerad på lördag, tema "de sju haven", där man kan klä ut sig till hamn***** pirat, sjöman, landkrabba etc, så undrar jag om jag är välkommen till WCX framåt småtimmarna iklädd grym pirat-uniform...

Ska det bli favorit i repris på lördag då Fabbe, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt att jag åkte hem precis innan sverigedräkten kom på... :yoparty
kom i string om du vill mig kvittar det bara du inte smeker dig sj mot mig :tuttar

Bauen skrev:
2439231 :tummenupp :tummenupp GRATTIS GRATTIS:yoparty :yoparty
tack gubben

Last edited:
zajtar skrev:
2439235 kom i string om du vill mig kvittar det bara du inte smeker dig sj mot mig :tuttar

Haha, nä, det skulle jag aldrig våga... Fabbe har ju redan kört den modellen med string, skulle ju bli att plagiera honom då.

Smeka mig mot dig, nä nu får du ge dig :D

Alming skrev:
2439233 Eftersom jag ska på maskerad på lördag, tema "de sju haven", där man kan klä ut sig till hamn***** pirat, sjöman, landkrabba etc, så undrar jag om jag är välkommen till WCX framåt småtimmarna iklädd grym pirat-uniform...

Allt blir vad man gör det till.. du ska lätt gråta över att du åkte.. Det hände grejer då :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8