Grattis Xeno

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Skönt att se dig lyckas med starten och dessutom knipa en 2:a plats, nu e du med i matchen igen, Igelbankaren är en tillgång i ditt team :tummenupp

Att Camilla vann räknas inte, han kan ju inte ens reglementet ;)

Nu saknas det bara ett försenat domslut: Xeno har blivit dömd för tjuvstart. :D

McB skrev:
Nu saknas det bara ett försenat domslut: Xeno har blivit dömd för tjuvstart. :D
Haha, precis det tänkte jag men vågade inte skriva. :D

GSXR1100R skrev:
Skönt att se dig lyckas med starten och dessutom knipa en 2:a plats, nu e du med i matchen igen, Igelbankaren är en tillgång i ditt team :tummenupp

Att Camilla vann räknas inte, han kan ju inte ens reglementet ;)

Man tackar och bugar!

Ja det känns bra att vara med i matchen igen, var lite down ett tag när tjuvstarterna stod som spön i backen.... :tummenupp

Men nu jävlar! :squid

En egen proffsmekaniker är något alla RR-förare borde få prova på!!! Underlättar något otroligt!!

Tack till Igelbankaren och alla andra i och omkring teamet som stöttade mig denna helg!!

Världsklass!!! :bow

Last edited:
Re: Re: Grattis Xeno

XENOMORF skrev:
Man tackar och bugar!

Ja det känns bra att vara med i matchen igen, var lite down ett tag när tjuvstarterna stod som spön i backen.... :tummenupp

Men nu jävlar! :squid

Ska bli intressant att se fighten på Knudan, alla hoppas vi på ett lika bra, om inte bättre, resultat då. Forza FMK vet du. :tummenupp

gött, om du inte har trimmat alldeles för j*vligt så vet jag vem jag skall ta rygg på vid Knudan ;)

Det var tur det, Patrik! En tjuvstart till och jag hade övervägt att inte bära teamtröjan jag fick. Nu lovar jag bära den med stolthet på alla Stockholms krogar.

Madhonda skrev:
Xeno...så du lyckades avhålla dig från att tjuva..!!

Bra där..!! :tummenupp

Och grattis såklart..!! :)

Ja men det var knappt, kände hur det ryckte i kopplingsfingrarna!!! :D

tack!

Macho Woman skrev:
Det var tur det, Patrik! En tjuvstart till och jag hade övervägt att inte bära teamtröjan jag fick. Nu lovar jag bära den med stolthet på alla Stockholms krogar.

Bra! Glöm nu för allt i världen inte att knyta upp den tiktigt högt så att du drar till dig extra mycket uppmärksamhet till teamet!! :tummenupp

McB skrev:
Men så har du alltid varit en ryggradslös liten vekling också. Se bara på hojen du kör. :zpy ;)
Fan, du låter precis som min hustru. Hon vet heller inget om motorcyklar. Hon tycker att R6:an "är så söt" ;) :D

Bingo skrev:
Fan, du låter precis som min hustru. Hon vet heller inget om motorcyklar. Hon tycker att R6:an "är så söt" ;) :D

Intressant. Jag kallar dig en ryggradslös vekling och låter då som din fru. Låt mig gissa, hon heter Helga och ni träffades på House of Pain and Leather i Hamburg?

McB skrev:
Intressant.

1. Jag kallar dig en ryggradslös vekling och låter då som din fru.
2. Låt mig gissa, hon heter Helga och ni träffades på House of Pain and Leather i Hamburg?
1. Ja, om man lägger till "liten", som du skrev först. :D

2. Näe, men jag brukar hänga på HoPaL. :D

Bingo skrev:
1. Ja, om man lägger till "liten", som du skrev först. :D

2. Näe, men jag brukar hänga på HoPaL. :D

1. Och du får köra motorcykel? :confused:

2. Underligt att vi aldrig har träffats där. :rolleyes:

jag i egenskap som igelbankare tackar för tråden och för gott sällskap under helgen,skönt att chiefen fick till starten men å andra sidan sett så tycker jag fortfarande att det var för djävligt att de höll lampan 3 sec i karlskoga och bara 1 sec alla andra klasserna denna dag.
fbg starten vart löjlig men visst det var fel så då är det okej ändå...

kan tillägga att idag kan jag inte gå på min fot alls och svullnaden är ungefär dubbel mot innan,kan det ha med helgen och göra tro? ;)
vi ses på knutan

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...