Grattis Vilse.

Grattis på dagen! Hoppas du har en fin dag! :)

Postitlapparna kommer att förfölja henne resten av livet:D

Allt blev ju märkt ollad lapparna i pärmarna var humor som även slår på 3e man:D

hihihi :banana
jaa... tror hon kommer hitta lappar minst ett halvår framöver...

Ingen aning, men typ 2 icapåsar :näsblod

Allt städat nu åtminstonde, förhoppningsvis kommer morfar eller gamlafarmor inte hitta några lappar :gnissla
Den jävel som satt lappar i presenten (som det dessutom stod "ollad" på!!! :skrika) borde ha stryk! Vad tror ni mina föräldrar/gamlafarmor/morfar sagt om de sett det?!?!??! :arg

Och den som gjorde kortet får bakläxa i att ta reda på hur jag stavar mitt namn :D

Och än en gång. Tack tack tack tack tack alla för presenten!!! Jag är mycket lycklig numera :krama:krama:krama

Ingen aning, men typ 2 icapåsar :näsblod

Allt städat nu åtminstonde, förhoppningsvis kommer morfar eller gamlafarmor inte hitta några lappar :gnissla
Den jävel som satt lappar i presenten (som det dessutom stod "ollad" på!!! :skrika) borde ha stryk! Vad tror ni mina föräldrar/gamlafarmor/morfar sagt om de sett det?!?!??! :arg

Och den som gjorde kortet får bakläxa i att ta reda på hur jag stavar mitt namn :D

Och än en gång. Tack tack tack tack tack alla för presenten!!! Jag är mycket lycklig numera :krama:krama:krama

Förlåt.....:arsele

Den här tråden är värdelös utan bilder!!

Så upp med dom! =)

Ps Grattis Vilsi!

Back