Grattis Vanish!

Får tacka för gratulationerna :)

Nu blir det kek inne i stan, mongolian bqb sen blir det mera :öl o sen mera :öl

Tråkigt att systemet var stängt idag bara!! Jag överlever nog hoppas jag

o´jävla ! Jag glömde din födelsedag.
Jag förstör årets sista hojtur med nyckelincidenten, glömmer din hjälm hos Ylva och sen glömmer jag din födelsedag.

Du måste hypa dagen lite mer. Börja tjata om den minst 5 månader i förväg, och nämn det minst en gång varje dag. Och varje gång någon andas mellan 2 meningar/tar en konstpause/det blir pinsam tystnad så är det exemplariskt att pilla in ett " jag fyller år snart". (Även om någon är mitt i en mening gör det sig bra)

Vill du ha en hink räksallad som kompensation? eller är de klent?
Jag kan dansa? Göra en indianvändning? Lacka om framkåpan? Spela canasta? dricka öl? u name it...

Last edited:
nnA skrev:
2593033 o´jävla ! Jag glömde din födelsedag.
Jag förstör årets sista hojtur med nyckelincidenten, glömmer din hjälm hos Ylva och sen glömmer jag din födelsedag.

Du måste hypa dagen lite mer. Börja tjata om den minst 5 månader i förväg, och nämn det minst en gång varje dag. Och varje gång någon andas mellan 2 meningar/tar en konstpause/det blir pinsam tystnad så är det exemplariskt att pilla in ett " jag fyller år snart". (Även om någon är mitt i en mening gör det sig bra)

Vill du ha en hink räksallad som kompensation? eller är de klent?
Jag kan dansa? Göra en indianvändning? Lacka om framkåpan? Spela canasta? dricka öl? u name it...

Tare lugnt tjejen, det är lugna puckar!!
Det går fler tåg och imorgon blir första dagen på nya jobbet å så jag är glad hursom! Vi får ta o get together snarast mögligt så vi kan dricka öl o snacka skit eller ja göra nånting annat...slut på dom nattliga besöken dock om inte på helgerna då!! Ringer imörrn ska lägga mig i sängen nu är heeelt slut efter helgens bravader!

Martin skrev:
2590781 Grattis, här får du en avatar.

Nu fick du till det, men för alla er som undrar har det inte mitt namn med tvättmedlet att göra :D

Last edited:
Vanish skrev:
2593076 Tare lugnt tjejen, det är lugna puckar!!
Det går fler tåg och imorgon blir första dagen på nya jobbet å så jag är glad hursom! Vi får ta o get together snarast mögligt så vi kan dricka öl o snacka skit eller ja göra nånting annat...slut på dom nattliga besöken dock om inte på helgerna då!! Ringer imörrn ska lägga mig i sängen nu är heeelt slut efter helgens bravader!

Nu fick du till det, men för alla er som undrar har det inte mitt namn med tvättmedlet att göra :D

:rolleyes:

haha jag fick iaf iväg ett sms på din bemärkelsedag :D

Grattis igen :) vi synes och höres!

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...