Grattis till två gamlingar!

Oj då. Tackar tackar tackar :Bugar
Det var en väldig uppvaktning :)

Men jag slutade fylla år redan vid 24, numera är
födelsedagarna sorgedagar :(

O grattis grattis Maverick :) , men du vet väl att det finns åldersgräns för depåchefer. De får inte vara FÖR gamla :D

Till PGH vill jag bara säga en sak, DU BLIR OCKSÅ ÄLDRE :fatta!

Grattis grattis på er era reliker!
Akta er så att ni inte blir tagna som fornminnen eller nått. Arkeologiska föreningen ska ha exkursion har jag hört.... :hihi

Ät mycket kalk så inte benskörheten sätter in.

Nä, nog med häcklande.....

"Får ha den äran på bemärkelsedan....."

Mr K skrev:
2311481 Madicken 27 år
Gartan 24 år
Inget kärlekspar här inte, jag har ihop det med T509 och när han är borta så ställer Tusse. :)

El Garto skrev:
2311487O grattis grattis Maverick :) , men du vet väl att det finns åldersgräns för depåchefer. De får inte vara FÖR gamla :D

Till PGH vill jag bara säga en sak, DU BLIR OCKSÅ ÄLDRE :fatta!
Ingen fara BMWMicke är äldre. :hihi
@PGH... han blir bara äldre, aldrig klokare. :)

Tackar tackar för alla födelsedagshälsningar men man blir ju lite rädd... Både Jimmyretta och Delti är YNGRE än mig. Jisses... vad är oddset för en sån gissing, dom ser ju skitgamla ut båda två! :va

Grattis Mavve!

Mavves dotter - Visste inte vad jag skulle köpa till dig så du får ett bakdäck *puss på kinden* :D

Grattis El "Gamlo" !

//Cel

Grattis gubbtokar... i er ålder bör man överväga Kromprå.... ehhhh... Glöm det sista. :huvet

Vadå skitgamla ut???? vi är ju bara 29 ellernåt :tungan

Maverick_ou812 skrev:
2313193 Tackar tackar för alla födelsedagshälsningar men man blir ju lite rädd... Både Jimmyretta och Delti är YNGRE än mig. Jisses... vad är oddset för en sån gissing, dom ser ju skitgamla ut båda två! :va

Har inte varit inloggad på sporthoj på några dagar nu.....GRATTIS i efterskott!!! :fyllisar :cpparty

Back