Grattis till mig :)

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
Idag tog jag mitt körkort utan några anmärkningar! GRATTIS TILL MIG :tuttar ( jag skiter i att ni käkar slaffsiga popcorn nu :näsblod )

Grattis!
Man saknar 125cc tiden faktiskt, den tiden när det var världens äventyr att köra till en annan stad. Kan med handen på hjärtat säga att 125cc tiden var den bästa tiden av alla. Man var en moppefucko med 125cc mellan bena, man var kung bland polarna som fortfarande körde moppe.

Grattis!
Man saknar 125cc tiden faktiskt, den tiden när det var världens äventyr att köra till en annan stad. Kan med handen på hjärtat säga att 125cc tiden var den bästa tiden av alla. Man var en moppefucko med 125cc mellan bena, man var kung bland polarna som fortfarande körde moppe.

Jo de finns faktiskt en del me moppe i polar kretsen! NÅrra som har hoj åxå me dom behövde 3 försök , för mig räkte det me de här :yoparty :D

grattis!

men vad sugen jag blev på slafsiga popcorn:corn

:rolleyes:

Så ska de va! skönt att ha det gjort innan vintern må jag tro?:)

3210214 Grattis!
Haha. Jag kommer fan också sakna 125:an när den försvinner. :(

Grattis!
Vet hur det känns, fixade mitt kort igår, fast jag fick en anmärkning då jag låg lite för nära en bil efter att ha kört av från E18.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT